Gå til innhold

Kanskje det skjer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer på om det kanske er på gang noe. Har hatt sterke kynnere gjennom hele svangerskapet,men de siste to ukene har det vært ille. Igårkveld hadde jeg noen som var skikkelig ille. Kjenntes ut som om jeg hadde en kniv som gikk rundt øverst i musa. Sov dårlig inatt,men det er jo ikke uvanlig. Når jeg våknet kom det litt blod og jeg har vært på do utallige gang i dag. Tror kroppen tømmer seg. Nå mens jeg har sittet forann dataen kommer kynnerene tettere og tettere. Min opprinnelige termin var 3.feb,så ble den flyttet til 10. Får bare vente å se. Tør nesten ikke håpe at det er fødsel på gang. Gikk i 3uker med rier uten at det virkelig startet sist. Når det er så vondt at jeg kaster opp tør jeg tro at det har startet. Fullmåne ikveld. Håper det skjer i kveld. Ikke ofte man sitter å håper det skal komme sterke smerter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! :) Krysser fingrene for at noe er på gang. Fullmåne er jo absolutt en fordel. Masse lykke til! :)

Skrevet

unnskyld, men hva er dette fullmåne pratet? hehe..

Skrevet

He he.. Det er noe med fullmånen som gjør at gravide føder. Det er et rush av fødsler ved fullmåne. Jeg har selv jobbet på føden og har absolutt tro på at det er noe i det. :)

Skrevet

tøft. har termin på mandag, så kanskje jeg kan håpe litt jeg også da;) ønsker oss lykke til jeg! hehe

Skrevet

Spennende, høres nesten ut som om det er noe på gang. Krysser fingrer for deg/dere! :-)

Skrevet

Venter enda. Har kommet mer blod og slim,men riene er ikke sterke nok enda. De kommer veldig regelmessig og er skikkelig vonde i noen timer,men når jeg virkelig tror det er noe på gang,så stopper de. Uff.. tror hun har flyttet inn for godt og aldri kommer ut. Frustrerende. Skal prøve å få meg litt søvn. Håper jeg våkner om noen timer av at det gjør skikkelig vondt. Har vært 5 min imellom, så det er vel noe på gang. Må bare smøre meg med tålmodighet.........

Skrevet

Så spennende! Ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Høres absolutt ut som om du har noe på gang ja:) Du får ha masse lykke til da!!!!:)))))

PS. Dersom det kommer enda mer blod skader det vel ikke å ta en tlf til føden? Tror jeg ville gjort det.... Jeg venta for lenge sist, og det endte i at jeg fødte jenta mi på sofaen hjemme! Det hele gikk veldig bra altså, jordmor og ambulanse rakk akkurat frem i tide - men det kom litt som et sjokk...tok bare i underkant av 30 minutter da det virkelig satt igang. Hadde da gått og kjent på "noe" hele dagen, men uten at det gjorde vondt..

Skrevet

Det høres veldig ut som at du er i åpningsfasen... Håper den ikke varer så lenge som forrige gang *tvitvi*

Skrevet

Dette med månen kan jeg faktisk ha litt tro på,, for det er noe med at månen påvirker vann.. Månen har med flo å fjære å gjøre har jeg forstått.. Og så er det vel noe ekstra med fullmåne da... Og vi gravide har jo MASSE vann i oss ... *blunke* Så modne gravide kan vel kanskje påvirkes av månen ja

Skrevet

har d skjedd noe? e så spennende:)

Skrevet

dytt....har det skjedd noe? kjempe spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...