Gå til innhold

Gode ideer for ikke å se gravid ut?

Anbefalte innlegg

Hei.

Ikke bli skremt av overskriften, jeg/vi er veldig glade for at det er en liten en på vei... Men... Skulle gjerne ha venta et par uker før foreldrene vår får vite det.

Saken er den at vi skal på besøk, overnattingsbesøk, til min mamma i helgen. Og ønsker ikke at hun skal vite noe før det har gått 12 uker. Er 10+2 i dag.

Magen er på fremmars så med vanlige gensere er det ikke mulig å skjule det. På jobben går jeg med hettejakker eller tynne fleece jakker for å dekke over.. men hos mamma er det litt varmere...

gode ideer tas imot med åpne armer!

Fortsetter under...

Hei. Jeg var i Ålesund og shoppet i helga og da gikk jeg inn på " JC". Der hadde de masse flotte "oversized" topper. Det skal jo være slik nå. De henger veldig løst fra puppene og ned , så går de inn ved hoftene og lager en fin pose under magen, da blir det liksom ikke gravidklær. Det hadde vært verre om de hang og slang løst. Disse er skikkelig kamuflerende, og kostet bare 129,- og 149,- De har sikkert det samme på andre jc-butikker ellers i landet.....

Lykke til!!!!!

Dette har jeg også lurt på. Min konklusjon er som følger: Etter å ha gått ned 15 kilo og inn i str. 36 i løpet av fjoråret har jeg gått til anskaffelse av en mengde klær som fremhever denne bragden og derfor er relativt trange. Alle vil se om jeg fortsetter å bruke klærne - alle vil skjønne om jeg plutselig skifter stil til posete klær. Ergo: Jeg har tapt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...