Gå til innhold

Hvordan kjennes en "gravid" livmortapp ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fasanmegikke klok på denne livmortappen jeg..Og jeg hadde ALDRI trodd at dette prøvegreiene skulle gå SÅÅÅ sinnsykt opp i hodet på meg..Begynner å bli lei etter 1 pp..Har hatt en MA og da.. Men da var det ikke planlagt med graviditet..

Sååå..kan noen forklare meg hvordan livmortappen kjennes ut om man er gravid??

Litt vel premenstruell i dag.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsøkt å kjenne på livmortappen min i noen månender og jeg klarer ikke å kjenne forskjell på åpen og lukket, en måned trodde jeg den var lukket ved IKM og begynte å glede meg litt... 1 time etter fikk jeg mens... så nå har jeg gitt opp.

Det eneste jeg vet er at da jeg var gravid for snart ett år siden (endte i MA) kjente jeg på tappen rundt uke 8-10, da var det så høyt oppe at jeg nesten ikke fik tak i den og den var steinhard, nesten som det var skorpe utenpå...

Skrevet

* Ved tidlig svangerskap:

o Tett lukket

o "Plugget igjen

o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

o Kan være bakovervendt

o Blålilla i fargen

o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

Skrevet

hmmm hvordan kan man se om den er blålilla da??????? jeg skjønner meg heller ikke på den livmortappen.. hehe

Skrevet

Takk for svar..

Men jeg tror jeg dropper å sjekke denne tappen fremover...Blir ikke klok på det uansett.. :o(

Får heller ta en grav test etter ikm...

Må prøve å koble dette litt ut jeg..Tenker på det 24 timer i døgnet..Og det er etter 1 pp..huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...