"Ups" Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Såååååååååå lykkelig da. Ble mamma på mandag, og lurer på om noen har noe formening om når det er vettu å starte med litt trening igjen. Slapp å sy, og føler meg pigg. Enn så lenge...
bolla pinsvin Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 GRATULERER!!!!!! Du kan vel start med litt forsiktig trening når du selv føler deg klar for det. Men vær forsiktig så du ikke møter veggen og blir utslitt. Husk at kroppen din har gått gjennom noe veldig tøft. Selv startet jeg med noen forsiktige sit ups allerede på sykehuset forrige gang jeg fødte.
Vriompeis Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg gikk masse turer de første mnd etter førstemann. Etter drøye 2 mnd startet jeg med styrketrening. Jeg var nok litt ivrig og merket at bekkenet mitt fortsatt var litt slapt. fikk smerter ved bla knebøy og utfall... Jeg vil anbefale deg å komme deg igang fort etter fødselen, men se det litt an hva du trener. Husk at det er mye som skal på plass og gå seg til igjen...det er ikke gjort på null komma niks! Nå kommer jeg til å konsentrere meg mest om mage/ rygg og bekkenbunnsøvelser med en gang. Spinning/ jogging og slike ting som ikke presser for mye på bekkenet håper jeg å begynne med etter ca et par tre mnd. Jeg tror det at kroppen trenger god tid til å komme i gjenge igjen, så de store treningsøktene blir det ikke med det første...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 har hørt at en bør vente ganske lenge med å trene magemuskler etter fødselen...
ejiec++ Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 det er jo noe som heter barsel-tid, og dette gjelder for mor og barn - at man tar det med ro og lar kroppen hente seg inn etter fødsel og graviditet de første 6 ukene etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå