Gå til innhold

Hvordan kjennes deres livmortapp ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om min er normal..?

Lav, hard og lukket?? Hvordan kjenner man at den er lukket liksom?

Blir ikke klok på denne kroppen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vet du hvordan den er? Er det jordmor som sa dette ?, ev. da burde hun kunne svare på om det er normalt. Du MÅ i alle fall ikke drive å tukle oppi der selv..... Du kan jo utløse et eller annet. Jeg vet at man kan ha samleie, men vær forsiktig med å pilke borti livmortappen. Da kan du trigge på deg kynnere o.l.

Skrevet

Livmortappen er den "klumpen" man kjenner der inne. Hvis man er helt ren på fingrene og er forsiktig, ikke har skarpe negler er det ikke farlig å ta på den. Det er bare hvis man har truende abort at man ikke skal gjøre noe. Når man har samleie blir den jo også stimulert, så det er ikke farlig i et normalt svangerskap.

Jeg har kjent på min, den kjennes ut som en hard, liten knott nå. Før var den større og mykere. Og jeg har lest at den blir blå/lilla i fargen når man er gravid, men det kan man ikke se selv da. Tror ikke det er så lett å merke forskjell hvis man ikke er vant til å kjenne på den. Jeg måtte gjøre det mye før jeg ble gravid for å finne ut om eggløsningen var på vei da jeg skulle insemineres i Danmark. Hvis du har vært hos jordmor så er nok alt i sin skjønneste orden. Du hadde helt sikkert fått beskjed hvis det var noe som ikke var som det skulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...