Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Bare lurte på om min er normal..? Lav, hard og lukket?? Hvordan kjenner man at den er lukket liksom? Blir ikke klok på denne kroppen jeg...
*dragonfly* Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 hvordan vet du hvordan den er? Er det jordmor som sa dette ?, ev. da burde hun kunne svare på om det er normalt. Du MÅ i alle fall ikke drive å tukle oppi der selv..... Du kan jo utløse et eller annet. Jeg vet at man kan ha samleie, men vær forsiktig med å pilke borti livmortappen. Da kan du trigge på deg kynnere o.l.
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Livmortappen er den "klumpen" man kjenner der inne. Hvis man er helt ren på fingrene og er forsiktig, ikke har skarpe negler er det ikke farlig å ta på den. Det er bare hvis man har truende abort at man ikke skal gjøre noe. Når man har samleie blir den jo også stimulert, så det er ikke farlig i et normalt svangerskap. Jeg har kjent på min, den kjennes ut som en hard, liten knott nå. Før var den større og mykere. Og jeg har lest at den blir blå/lilla i fargen når man er gravid, men det kan man ikke se selv da. Tror ikke det er så lett å merke forskjell hvis man ikke er vant til å kjenne på den. Jeg måtte gjøre det mye før jeg ble gravid for å finne ut om eggløsningen var på vei da jeg skulle insemineres i Danmark. Hvis du har vært hos jordmor så er nok alt i sin skjønneste orden. Du hadde helt sikkert fått beskjed hvis det var noe som ikke var som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå