Thea2007 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei:) Jeg lurte på om noen har kjøpt babyvogn på babybest? de har veldig billige vogner der til rundt 3- 4000 kroner, og de virker solide og følger alle krav, men er det noen som har noe erfaring med de? jeg har ikke råd til en 10000 kroners vogn, men ønsker allikevel å kjøpe ny. noen som har forslag?
Nuffa Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Nei....! Styr unna. Da ville jeg heller kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn. Sjekk finn.no
mammmamia ** Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Enig med Nuffa! Teutonia-vognene er ikke så dyre, men allikevel kjempekvalitet..! Quinny er helt ok, og heller ikke så dyre, ville definitivt gått for disse fremfor de på BabyBest..! Evt kjøpt en pent brukt vogn på finn.no
Tove_mor Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor er ikke de vognene bra? Hva feiler det de?
katmyr Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Da ville eg heller gått for en Basson roma duo-vogn! Vi kjøpte vår ny til 3600 kr, eg er strålende fornøyd med den. Har ingenting negativt å si om den! Romslig, billig, solid, lett og slå opp/ned, veldig lett og trille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå