Gå til innhold

Kynnerne påvirker hjertet mitt!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ligger på rygg og får kynnere, snører det seg sammen i brystet. Av og til får jeg da også ekstraslag på hjertet. Noen ganger føles det som om jeg kveles når kynnerne kommer og jeg ligger i sofa'n.

Flere???

Skikkelig ubehagelig...hvordan skal kroppen tåle dette under fødselen, da???

Fortsetter under...

ME 2!!

når jeg får kynnere som er av de sterkeste får jeg pustebesvær og hjertet herjer avgårde.. føles helt merkelig ut!-tenker lit på det om riene blir 3 ganger så ille da må jeg har pustehjelp,hehe..men det er normalt og som hefalomp over her sier så er vi skapt for dette, vi vil bare bli litt slitne og kjenne endel smerte underveis!

-å vi lærer oss jo nå i denne tiden at den type smerte vi trodde det var viste seg å være på en helt annen måte enn vi kanskje trodde!

kynnere er ikke godt, ikke fødsel heller (tror jeg) :)

- men gud så herlig det blir etterpå med en liten en:) good luck!

Det er ikke uvanlig å føle ubehag slik du beskriver det dersom du ligger på rygg når magen er blitt ganske stor.Det er mest sannsynlig den store vena cava inferior( altså venen som fører blodet tilbake til hjertet ditt fra underkroppen) som ligger rett bak livmoren som får for stort press på seg og det kan føre til "pustevansker" og "hjertebank". Det er derfor man ikke bør ligge på rygg mot slutten av svangerskapet. Så prøv heller å ligge på siden i stedenfor så kan det hende at det ikke blir så ubehagelig for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...