hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvordan er det med deg??? henger du fortsatt sammen?? Må si jeg syns du er utrolig tapper...... gå sånn som du holder på nå må være helt forferdelig... Håper virkelig du får klart svar på mandag nå... Ha en god helg og prøv å kos deg og slapp av..... Krysser alt jeg har for dere..... God klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei.. så kos å høre fra deg.. Jo da her blød jeg igjen og gir snart opp!!! jeg hogger til i tlf til min kjære som er på vei nedover til meg med sine barn.. jeg er bare lei meg og frustrert. Får nytt svar på mandag (hcg) og ultralyd på fredag.. så da er det bare å vente igjen.. Men er det meningen med en sa eller ma så får det komme nå, for nå gidder jeg ikke mer!!!!!!!!!! DU da, hva skjer??
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Har du tatt flere tester hjemme nå i det siste.. herregud det du går gjennom nå er jo bare et mareritt.... får virkelig håpe det går bra til slutt.. og om ikke begge har klamret seg fast så hvertfall den ene.. Det fortjener du/dere virkelig.. Her er det ganske bra.. er jo som sagt før en av de heldige som har fått det til og er 17 uker på vei.. men er så forferdelig bekymret og det er så slitsomt.. var på ul på tirsdag bare for å roe meg ned.. fikk se at alt var bra.. Tror likevel ikke jeg kommer til å være helt avslappet før jeg kjenner liv hver dag... Dette er bare en bagatell i forhold til deg da.. jeg har ikke lov til å klage og syte... Hvordan syns du det er i forhold til å ha hans barn hos dere nå? hjelper det deg litt? At du hogger til din kjære i tlf er jeg sikker på at han ikke bryr seg så veldig mye om.. tross alt du som føler alt på kroppen selvom det helt sikkert er tøft for han også.. Syns du er tapper jeg... ser du tom klarer å holde humøret oppe i flere innlegg her.. enestående.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Det skal gå din vei nå vettu hønemor hihi... spiren sitter og der vil den være en stund til!!!!!!!!!! Var iallefall det spiren sa til meg.. )) Er nok litt mer psykisk for meg dette her enn mannen, han har jo fått to flotte barn med sin x uten å prøve, bare skjedde gitt så han vet ikke hva det vil si å savne og det er jo der vi krangler og misforstår hverandre litt oppi dette her og denne vanskelige tiden.. + at han er kun hjemme i helgene og jeg går igjennom dette alene.. Når det gjelder ungene så går det veldig fint, skjønner jo at mor er både slapp og dum bokstavelig talt, men jeg har jo rettet opp i masse og vi kjører på husregler osv. (sett på nanny jeg vettu) hihi.. Så de stor trives her og vil jo knapt hjem igjen.. Så nå kommer de om et par timer, han lille er 5 år i dag så jeg får slenge ei kake i ovnen ) Ha en strålende helg, og takk for at du er så snill og god...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå