Stellaria Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Tenkte å kjøpe meg brystpumpe. Har prøvd noen ganger med flaske til gutten vår allerede, og det har gått fint. Har kun prøvd elektrisk pumpe, som jeg lånte med fra sykehuset.Er du fornøyd med manuell pumpe (det er vel litt rimeligere?), og i såfall hvilken type?
komplett familie Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjøpte manuell på apoteket. Angrer bittert på det, ville heller ha invistert i elektrisk pumpe. Får jo nesten senebetennelse av den manuelle.... Så hvis du har tenkt å benytte deg av den ofte ville jeg ha kjøpt elektrisk. Et annet tips; ikke stopp å gi babyen flaske.... Det gjorde vi en periode, og nå vil han ikke ta den!
Veravera Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Anbefaler den elektriske til Medela som du får kjøpt på apoteket for rundt tusenlappen. Kjempebra :-)
rødhette* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Manuell er grei hvis du skal pumpe av og til, bare for å lette på trykket eller for å ha til pappaen eller barnevakt skal gi mat. Elektrisk hvis du skal pumpe deg mye.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Har elektrisk, medela swing. kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bruker avent sin manuelle. Funker veldig bra for meg. Jeg tar ut det silikoninnlegget som liksom skal være massasje, fy søren så vondt:)
Gentle Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Er det noen som har erfaring fra Medico dobbeltpumpe som selges på nettsiden til Ammehjelpen?
ScaryMama Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjøpte avent manuell og fikk nesten ingenting ut. Så kjøpte jeg medela swing, funker kjempe bra! Lønner seg å prøve manuell først for å se om det funker på deg, kjedelig å måtte kjøpe to stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå