Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tror jeg skrev mitt første innlegg da Simen var noen dager... Skal lete litt i "arkivet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Har vært her "hele" tiden jeg, men det ser ut som om det er endel innlegg som er slettet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 idag er det akkurat 1 mnd siden jeg oppdaga denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cambaby*20.juli-06* Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 hei. trur æ svarte på et innlegg i oktober en gang. Visste ikke om denne siden før "carina" sa d på skravlesiden trur æ.. men har ikke vært så aktiv me innlegg akkurat..men har vært medlem siden april 2006.. et par måneder før mia kom til verden;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m a r r i s Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ble nettopp "fanget opp" av Carina på småtroll, så har ikke vært her så lenge... Et par uker kanskje? Trivelig side:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Før jeg ble mamma trodde jeg det var sånn at man fikk med en bruksanvisning sammen med babyen når den kom. Og plutselig var Karsten der, men ingen bruksanvisning... Så da spørsmålene begynte å dukke opp ett etter ett fant jeg ut at jeg skulle søke råd. Og vips så havnet jeg her inne... Begynte vel her i midten av august en gang! ) Og nå klarer jeg ikke å slutte!! :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 #7 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, jeg ble også fanget opp på småtroll-sidene, hvor lenge siden er det tro? En drøy måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Rett før hemmelig venn.. tenkte ikke over siden før Carina "vervet" meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå