Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Når jeg ligger på rygg og får kynnere, snører det seg sammen i brystet. Av og til får jeg da også ekstraslag på hjertet. Noen ganger føles det som om jeg kveles når kynnerne kommer og jeg ligger i sofa'n. Flere??? Skikkelig ubehagelig...hvordan skal kroppen tåle dette under fødselen, da???
Kondis som en murstein Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Har det på en måte ganske likt jeg... Jeg kjenner kynnerne i hele overkroppen. Kjenner hjertet begynner å dunke ekstra og hardere rett før kynneren kommer, jeg blir varm i ansiktet og jeg må streve litt for å få pustet ordentlig. Var innlagt på sykehuset for tre uker siden (ikke pga det), og spurte flere jordmødre og leger om hva dette kom av. De sa bare at det var hormonelt og ikke var noe å bekymre seg over. Skal spørre legen min om det samme neste uke. Slitsomt når man har ganske mange i løpet av en dag...
misyme Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har ogsaa akkurat det samme, kjenner tydelig rett för en kynner kommer. Det strammer seg under hjertet, deretter föles det som om jeg faar kjempe höyt blod-trykk og saa strammer magen seg. Men det er nok helt normalt siden livmoren er paa det höyeste (ivertfall for meg), saa jeg tar det med ro og hilser kynnerne "velkomne" for det gjör jo at alt jobber seg riktig frem til D-dagen Lykke til videre .. 4 uker igjen ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå