Gå til innhold

November: Når begynne med tilvenning til lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får lekegrind av foreldrene mine når det trengs. Bunnen kan heves så den kan brukes som dagseng. Lønner det seg å kjøpe nå, og legge han litt der allerede, eller er det for tidlig til å ha noe for seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har hund derfor har vi lekegring slik at lillemann kan ligge og ha kontakt med oss når vi gjør andre ting.

det er kjekt når jeg skal på do ol. bare kanlegge han der og trenger ikke bekymre meg om hunden er bortpå og slikker han i fjeset hele tiden.

det blir også kjekt sener når han klarer å ta seg mere frem og jeg bare må ned i kjelleren eller opp på do i fem min da slipper jeg å engste meg for hvor han klarer å dra seg frem.

har der plass til lekegrinda nå så er det jo ingen ting i veien for å kjøpe den så tidlig. men det er ikke farlig å vente litt heller. tror ikke du ble noe klokere av svaret mitt da. vi trenger det allerede og våres er jo like gammel som din men her er det mest pga hunden. vi bruker den som en dag seng å da.

Skrevet

popper innom her eg, såg det spm..

Er nok best å begynne med det så fort som mulig pga er ikke alle barn som vil ligge i lekegrinden dersom de ikke er vant til dette.. Vet om flere som har kjøpt etterhvert og barna nekter, kjipt for de... Så ville bare begynt med en gang:) Varierer jo selvsagt, men for å være på den sikre siden:)

Lykke til:)

Skrevet

Vi har hatt Truls i lekegrind fra dag 1. Storebror er bare 17 mnd og ikke helt beregnelig, så det er litt greit å kunne legge han ned en plass innimellom hvor storebror ikke kommer til.

Ville begynt med en gang jeg. Har hørt mange som ikke har fått brukt grinda pga at ungen ikke vil ligge der.....

Skrevet

Vi har ganske liten stue, men det får bare være. Da blir det nok lekegrind i løpet av et par uker :) Takk for råd!

Skrevet

Hvis du har babygym, så sett den oppi lekegrinda.. Eller om ungen liker å ligge i vippestol, sett vippestolen oppi.. Kan hende ungen føler seg tryggere da :)

Skrevet

Lurt :) Thank you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...