Gå til innhold

Dere som bruker flaske :


Bratsj

Anbefalte innlegg

Det må da gå an å lage fler hull i flaskesmokkene etterhvert som barnet vokser ?

(dvs slippe å kjøpe nye smokker for 2 måneder, 3 måneder, 6 måneder og videre ?)

Noen som har gjort dette som kan fortelle hvordan de gjorde ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på det samme, men ikke turt ennå.. kanskje hun da vil svelge for mye?? også har jeg hørt noe av silikonen kommer ut?? men vet ikke altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker avent flasker.. de med 2 hull i nå.. var det eneste jeg fant.. men jeg vet at avent har flasker man kan bruke fra barnet er ca 3 måneder som har variabel flyt, avhengig av hvordan du holder flasken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort dette selv, men fikk tips om at en kan sterilisere en nål ved å varme den opp og "smelte" nye hull i smokken på flasken. (litt dårlig forklart...?)

 

Har som sagt ikke prøvd dette selv, men vurderer å prøve det når det er behov for flere hull i smokken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker fint.

Nålen skal være varm og for å "smelte" nytt hull i smokken. Man kan også lage det hullet som er større ved samme metode.

Jeg bruker lighter til å varme den jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne jeg å. Til forrige tulle, kjøpte jeg ny ved 1 mnd og 3 mnd. Men nå har jeg bare stukket ekstra hull, fungerer veldig bra det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott - da prøver jeg det.

Smokkene koster jo tross alt 40,- for to og det er dumt å kaste alle sammen, for å kjøpe nye hver 3.mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...