Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 De kunne ikke si helt sikkert, men ut fra det de så, så blir det en......
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Gratulerer! Så koselig:) Ikke at det ikke hadde vært like koselig med gutt, men det er uansett veldig hyggelig å få vite litt om hvem dette barnet er tror jeg...
VinterSol+2 Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 haha, da bomma jeg! Men kom på det etter å ha trykket "lagre" da, at jenter er vanskeligere å se enn gutter! Gratulerer med å vite hva du får, har dere bestemt navn?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk;) Det står mellom Julia og Adele;) Tror vi må ta det der og da jeg... klarer ikke velge.. hihi;)
Alba44 Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Så gøy å få vite nå da, Maria!! Vi er ca like langt på vei, og jeg på ul onsdag, men hverken gyn eller jordmor nevnte kjønn. Trodde det var for tidlig å se, så spurte ikke heller. Kan jeg spørre hvorfor du var på ul nå? Jeg har et risikosvangerskap, så ul denne uka ble tatt i forbindelse med kontroll på sykehuset.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Å så gøy Maria!! Var det privat UL? For du skulle 28 februar på den ordinære og eller? Kanskje vi møtes i gangen på sykehuset:) Er så utrolig gøy å se babyen. Jeg forandret helt mening på kjønn etter å ha sett den selv om vi ikke kunne se kjønn da, var 13+2. Nå er jeg 15 uker i dag og sikker på at det blir gutt:) De to siste dagene har jeg kjent masse liv og det er så gøy!!! Lille gullfisken i magen min kjennes det ut som:)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Alba og Purr; Jeg var hos jordmor i dag, og hun anbefalte en UL nå fordi jeg går på noen medisiner. Hun ville bare forsikre seg om at alt var bra med den lille, og det var det;) Jeg spurte etter kjønn og ho sa det var vanskelig, men ho prøvde å se likevel;) Og det var ingen tissemann der, så ho regnet med at det var jente;) Og det har jeg trodd hele tiden, så det var veldig morsomt! men ingentin er 100% sikkert. Pluteselig dukker det opp en snabel..hih;) Var veldig fint å se den lille. Har jo vokst sååååå mye siden sist;) Fikk et veldig bra bilde også.. Ansiktet fra profil.. ser nesa, øynene, haka, kinnene og alt. Så liten og perfekt;) Likner akkurat på en baby, bare i miniatyr! Alba: Du har et risikosvangerskap? Hva betyr det?? Jeg er ikke helt inn i akkurat det skjønner du;) Purr; Jeg skal på ordinær ul 28. februar kl 12;) Så kanskje vi sees ja;)
Alba44 Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Maria: Ja, det har vært såå gøy å se den lille!!! Et helt utrolig lite under som er så perfekt og samtidig så liten )) Jeg har et riskikosvangerskap pga høyt blodtrykk og medisinering for det. Blir da ekstra fulgt opp. Har førhøyet fare for svangerskapsforgiftning, så må passes på ekstra. Skal på ordinær ul 27.februar. Blir veldig spennende ;-D
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 ååååå...så flott da...grattis=)=) de sa at den ene hos meg var tulle om onsdagen...spennende det her alså..men før det sa de gutt da..haha..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 Hehe;) Så spennende da! Ja, man kan aldri vite sikkert!! Men er så ille morsomt med UL!!!!
Mizz-Lene Skrevet 3. februar 2007 #14 Skrevet 3. februar 2007 Så herlig.. Ei lita jente.. Det blir gøy!! Gratulerer så mye!!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #15 Skrevet 3. februar 2007 Tusen takk;) Gleder meg til å innrede rommet og alt jeg nå. Blondegardiner og alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå