Maria52 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Min veldig overbeskyttende sambo... mener at det er fryktelig farlig for meg å farge håret mitt... Stemmer dette? Jeg farget håret mitt en gnag under forrige graviditet. Gikk greit det. Har samboeren min blitt litt for redd for meg og babyen nå? Fint om noen vet. Har nemmelig kjøpt farge og striper idag. Hadd egentlig gledet meg til å se ut som en grå mus på håret...
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Det er ikke påvist at det er farlig nå lenger. Bare farg håret ditt som du vil!
Lulu-Jenta Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Viss det hadde vert farlig, hva skulle frisører gjort da? Blir gravide de også, å de går jo rundt og sniffer og styrer med det hele dagen. Gå og farg håret du, det skal jeg:)
ejiec++ Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 jeg har spurt flere frisører om dette - det er ikke farlig! Jeg har stripet håret tre ganger i løpet av svangerskapet. Har lest om jenter her inne som har farget etterveksten HVER måned, så bare farg i vei :-)
Skilpadden Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har gjort det flere ganger dette svangerskapet, og sist også. Det er jo mange frisører som jobber hele svangerskapet, så det skal ikke være farlig.
Hanne-mor Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Farg håret ditt med god samvittighet Har allerede gjort det 1 gang, og skal nok gjøre det igjen før fødselen også. Det er ikke farlig for babyen, men kosli at samboeren er bekymra da Overbeskyttende pappa, ikke sant? hehe
Pink&Lucky Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Min frisør ville faktisk ikke farge håret mitt siden jeg er gravid! Sikkert ikke "bra" med tilførsel av kjemikalier, heller, men det hun brukte som argument var at pga mye hormoner i håret var det vanskelig å forutsi hvordan fargen ville bli... Lyse striper kan bli grønne etc... )
Maria52 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk for alle svar. I morgen skal det farges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå