Gå til innhold

Sarah 07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei så innlegget ditt, laget et nytt jeg hehe.. hvordan merket du SA??

Min første blødning var jo onsdag forrige uke, altså 9 dager siden. i mellomtiden har jeg blødd mye første helgen, starten av denne uken var det lite.. og det stoppet også opp, i går var det litt og i dag har det vært litt..

Men jeg har ikke vondt, er kvalm som et uvær..

Åh så lei, hvis det er meningen at jeg ikke skal bli mamma nå, så kom med den jævla SA/MA da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen vits å driver psykisk terror med folk !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si også at det er mest når jeg er på do.. da drypper det en alt fra 1-10 dråper blod i do.. (sorry).... og er sef blod på papiret når jeg tørker meg og dytter papiret litt oppi...

Skrevet

Heia,

tror det er meg du sikter til Sarah70 (det er en annen her inne også, Sarah07). Min sa begynte med noe som best kan beskrives som væske med blod i. Bare i truseinnlegget, ikke mye, varte i 2 dager. Så kom blødningene, og intet liv kunne overleve dem. Når jeg satt på do rant og ploppet det klumper (ja dette er ekkelt, men gir deg en fair beskrivelse). Jeg brukte tykt nattbind men måtte skifte ofte, koagulert blod lå også oppå bindet. Det beste var egentlig å sitte på toalettet og lene meg fremover, følte at jeg "fikk ut" endel da. Kunne føle at en geleaktig blodklump var på vei ut når jeg drev med vanlige aktiviteter, og kom meg til toalettet. Det varte i 2 dager, hvorav jeg tilbragte endel tid på toalettet 1 natt. Det var ikke vondt, hadde omtrent vanlige menssmerter.

Da blødningene ga seg, tok jeg en test samme kveld (ca 12 timer etter). Jeg fikk et meget svak positiv test. Dro på ul dagen etter, og fikk bekreftet at det hadde gått galt. Var drøye 4 uker på vei.

Skrevet

Ja hehe var jo 70 ikke 07... herregud

Uff får helt vondt av beskrivelsen din. stakar :o((

Men hva tror du om min sak da???

Skrevet

Jeg begynte med spottingen på fredag og det bare økte utover helgen, dvs at det kom en del blod i tillegg. Men det kan være like naturlig som at det bare kommer størkna blod om du forstår hva jeg mener...?!

Men da på mandag`s ettermiddag var mensen ett faktum, bare at da økte smertene. Noen timer etterpå fikk jeg "kramper" i magen / rier, det var sånn det føltes... Så da det verste var over og jeg måtte på do, høte jeg plutselig ett plask og da forstod jeg hva som kom ut.

Dette høres litt ekkelt ut, men siden jeg ikke rakk å tisse ol. så måtte jeg selvfølgelig ta dette opp og inspisere det... Derfor kan jeg trykt si at du vet hva som skjer når det skjer. ( dersom det er SA og ikke MA)!

Skrevet

Oki.. auauau stakar.. stor trøsteklem fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...