Gå til innhold

Hva har dere dilla på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikkno. Har et relativt høyt fruktforbruk som nok har økt til enda nye høyder, men det er mest for å ikke spise andre, usunne greier :-)

Men noe jeg bare "må" ha - nope :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 32 uker på vei, og har hatt vanvittig dilla på tannkrem!!! Vil spise masse tannkrem, pusser tennene extra lenge...mmmm tannkrem!! Ellers har jeg også hatt lyst på å snuse bensin, neglelakkfjerner e.l., men har holdt meg unna!! Spiser doc eucalyptus som en gal utenom...

Nå har jeg fått kjøpt meg kalktabletter, siden det mest sannsynlig er det jeg mangler litt av.

Har ellers vært vegetarianer hele svangerskapet, og hatt ingen diller eller kvalme av noe slag. Spist masse frukt og grønt og drukket masse økologiske juicer!! Pluss masse nøtter og bønner. Heldige babyen :)

Skrevet

Har fått litt små-dilla på appelsiner. Må ha mer enn en appelsin om dagen i hvertfall. Er stortsett opp i 3-4 stk. Håper det ikke er noen grense for hvor mange man bør spise i løpet av en dag. Det bør også helst være Cevita appelsiner og de må være kalde. Mmm, skal gå og spise dagens kvote nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...