Gå til innhold

Hva har dere dilla på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser minst 5 gulrøtter om dagen, blir sikkert orange i trynet snart!! hehe... Har ikke hatt noen spes. lyster før nå, er 33+2 på vei..noen andre? andre "diller"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har jeg ingen "diller"... Fortsatt noen uker igjen, men satser på at disse "dillene" uteblir...

Skrevet

hihi! den var kul:) er ikke det ekkelt på tennene da?? :-) sunn dille iallefall!!

Skrevet

grape frukt:) er surt som fy men.... :)

Skrevet

neida, litt kaldt noen ganger bare! :) men fytti så godt det er! :D

Skrevet

Isbiter her i gården også. Hehe... Spiser det hele dagen og går konstant å venter på at neste brett skal fryse.

Skrevet

tror ikke jeg har noen diller..

eneste jeg MÅ ha er melk...massse melk hverdag,helst med o boy,men kan godt drikke det uten også..

ellers er jo iskald cola med isbiter jævla godt da.. :P

tror ikke jeg kan drikke cola uten is i lenger..

Skrevet

Isbiter, jeg også. Åh, det er så herlig!! Blir helt stresset hvis jeg har mindre enn to poser i fryseren.

Skrevet

isbiter og appelsinjuice..

Skrevet

eksosen som kommer når man nettopp har starta en iskald bil. og bensin, når jeg fyller. jeg lukter altså...spiser det ikke..hehe.. ikke særlig bra heller, men det blir ikke så mye jeg sniffer om gangen. hehe.

Skrevet

Har ikke begynt med diller før nå...men akkurat ferdig med eple,annanas og appelsiner dilla.Å det var jo greit nok siden det er sunt...men nå er det bløtkake med mye vaniljekrem og jordbærfyll jeg tenker på hele tiden!!Godt det ikke er så lett å oppdrive...men skal bake det i morgen så jeg får se om lysten roer seg.Klarer ikke slutte å tenke på det...er i uke 38 å har heldigvis ikke så lenge igjen.Bløtkakedilla hadde nok ikke vært det beste å ha i lengre tid=)

Skrevet

Jeg har ikke fått dilla på noe spiselig men jeg ELSKER lukten i garasjehus og kjellere...det er sånn betong lukt,helt sinnsykt god lukt...nam..hehe..hadde jeg kunnet spise den hadde jeg nok gjort det...

Skrevet

RØD EKSTRA, det går vertfall en pakke om dagen, klarer meg ikke uten, sukk...

Skrevet

søtsaker her i gården, har spist noen kg sjokolade... he he ikke bra, men det er heldigvis gitt seg litt nå, takk og pris...

Skrevet

Veit ikkje om eg har akkurat dilla, men eg et minst 2 appelsiner kvar dag, og ofte appelsinjuice i tillegg...

Skrevet

bare 5 gulrøtter?? må nok legge til 2-3 her i huset... Smaksgulrøtter er jo himmelsk godt!!!

Skrevet

isbiter her også.... glad jeg har kjøleskap me isbitmaskin :)

Skrevet

har vel egentlig ikke noen diller,tror jeg...

men sambo fylte bensin her en dag mens jeg gikk å surra rundt bilen,da han merka at jeg stod med et smålykkelig uttrykk i ansiktet rett bak han,han skjønte nok fort hva jeg sniffa. ble kjeppjaga inn i bilen fort som f!!

utenom det så er det ikke noe utenom ananas...

må forresten legge til at hver gang han reiser ut på jobb så er bilen full med bensin..hehe

Skrevet

irrgrønne epler, ananas, melon, druer, banan, sjokolade (spesielt kinder maxi), KYLLING I KARRI, juice, isbiter, hvitløksbrød, pasta.....og ikke minst EGGEKREM/VANILJEKREM!

MEN jeg tror på at kroppen min trenger disse tingene siden jeg nesten hele svangerskapet har holdt meg til en ganske streng vegansk diett.

Mao. ingen animalske produkter. men de to siste månedene har jeg spist alt jeg har følt kroppen min har trengt, siden veslejenta mi er ganske liten.

Det kan virke som om jeg er ganske angrepet av disse dillene mine ja;)

Skrevet

irrgrønne epler, ananas, melon, druer, banan, sjokolade (spesielt kinder maxi), KYLLING I KARRI, juice, isbiter, hvitløksbrød, pasta.....og ikke minst EGGEKREM/VANILJEKREM!

MEN jeg tror på at kroppen min trenger disse tingene siden jeg nesten hele svangerskapet har holdt meg til en ganske streng vegansk diett.

Mao. ingen animalske produkter. men de to siste månedene har jeg spist alt jeg har følt kroppen min har trengt, siden veslejenta mi er ganske liten.

Det kan virke som om jeg er ganske angrepet av disse dillene mine ja;)

Skrevet

Våte håndklær, og vått tøy..vasker opp til to maskiner vær dag, elsker og henge dem opp og bare lukte meg inn i min egen lille verden. Har fire forskjellige skyllemiddler som jeg bytter på og bruke, og sniffe på:) Pluss at jeg går og gumler gulrøtter, og fryse saftis heeele tiden.Har bare fått denne dillen den siste mnd. Jeg er 38 uker på vei.

Skrevet

jeg har fått dilla på å svelge tyggis. syns det er så godt når jeg svelger den......elsker også lukten av maling. hatt dilla på gule epler. og spiser mye appelisn og gullfisker(altså potetgullet) for tiden.

Skrevet

Slik hadde oldemora mi d og...gikk ned i kjelleren å kosta bare førr å virvle opp sånn kjellerstøv-.....bra skada. ;-)

sjøl har eg dilla på lukta av tøyskyllemiddel og rene halvvåte klær.

+ lukta av kvit ajax....har vaska mye hus ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...