Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lagt på meg 15 kg til nå. fra 62 til 77 kg. spiser dere søtsaker eller klarer dere holde dere helt borte slik alle anbefaler.selv er det utrolig vanskelig å holde seg borte...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei... Jeg har lagt på meg ca 9 kg...er i uke 34...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 13,3 kilo opp.. fra 49,4 til 62,7... er i uke 35 nå
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har også lagt på meg 15 kg... Uff, liker det ikke jeg selv om jeg vet at det er masse baby, fostervann og slike ting. Synes det er uvant å se vekta rase opp på den måten. Jeg er nok ikke av den mest usunne, men jeg har prøvd å kutte ned på f.eks brus og heller drikke masse vann. Men, det er nok det eneste sunne jeg klarer. Spiser sjokolade og sånne ting ja. Pluss at jeg er så utrolig sulten for tida, kunne sikkert spist 3 middagsmåltider per dag...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 det var IKKE mye....heldig du... ser noen som sitter på kvinneklinikken og bare har en kul på magen, ingen pupper, lår eller armer som er "forstørret"....skulle ønske jeg hadde det slik... ettersom jeg har pupper store som meloner som ikke finner plass i noen type bh nesten...Men forloveden min er veldig fornøyed da...hehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 33 uker, gått opp 9 kg...Spiser snop på lørdager!
Fjerdemann på vei Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lagt på meg 11 kg, har tre uker igjen til termin. Var hos jordmor i dag, og når hun skulle sjekke magen, var det første hun sa :" oj, her er det mye baby. Her er det veldig mye baby"... Koselig beskjd å få. Og jeg har spist sunt hele svangerskapet. (Har hatt en "usunn" dag i uken, der jeg har lov å spise litt godteri eller is el.lign. ) Så mattinntaket er ikke alt som har å si på vekta.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 sulten ja... det er jeg også... opp om natten for å spise.... håpløst.... hvor i landet befinner du deg?
mamman til M&M Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 termin til onsdag....gått opp 10kg....fra 50kg til 60kg:) fornøyd med det..har spist mye snop jeg da... lurer på hva jeg hadde lagt på meg hvis jeg ikke hadde spist det...hehe...
Snurrepippen Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 ...skal vi se... (..sjekke, sjekke i papirer...) 6,5 kg - er i uke 33. Gikk ned en del i begynnelsen av svangerskapet (kvalm), men nå har jeg en GIGA-SVÆR mage! Ligger på toppen av det grønne feltet på Gravid-helsekortet. La på med 17 kg med forrigemann, vet ikke hvor mye jeg skal regne med denne gangen.. Tenker ikke spes. på hva jeg spiser, men jeg har en 3-åring som gjerne skal ha i seg en del grønnsaker og brød ila. en dag, så det slår vel kanskje greit ut for mor også..
LizzyG Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Er 35 + 4 idag og har lagt på meg ca 15 kg. Spiser ikke mye godteri, men koser meg av og til.
Mammamia:) Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Er 38+6 og har lagt på meg 9 kg. Prøver å bare spise snop på lørdagene, men er ikke alltid like enkelt...
Maria52 Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Uke 32+2 og har gått opp 15,5 kilo. Startet på 60 da jeg var 3 mnd på vei. Fikk litt panikk for en mnd siden med at jeg følte at jeg bar este ut. Har roet seg ltt nå. Uansett så er det IKKE noe å gjøre med. De kiloene fort av når jeg kommer i gang med amming, trilleturer og trening. Dessuten så er det veldig bra med både baby og meg. Kan jo egentlig ikke klage da...
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Har 6 uker igjen og har lagt på meg 5-6 kg. Spiser litt snop, men det begrenser seg selv med en 2åring i hus. Har ikke lyst til at han skal få snop hele tiden og da kan jo ikke jeg heller:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 Målte 35+0 og da hadde jeg gått opp 10.4 kilo Jeg lå akkurat sånn sist også,, og da fødte jeg 37+4 i svangerskapsforgiftning og var 12 kilo opp...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 15 kg. Liker det absolutt ikke,men legen sier det er en del vann og jeg ligger helt øverst på det grønne feltet så det er en real mage jeg har fått. Håper ikke der raser på med kilo de siste ukene!
ZamZam Skrevet 2. februar 2007 #19 Skrevet 2. februar 2007 Er i uke 36 og har gått opp 11 kilo, har ikke spist sunt, har hatt apetitt som en hest og har ikke hatt muligheten til å trenne pga bekkenløsning siden uke 6. Forrige gang gikk jeg opp 12 kilo alt i alt, da var det fem som satt igjen til etter endt amming, men de falt bokstavligtalt av da jeg sluttet å amme..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #20 Skrevet 2. februar 2007 Uke 38 - spiser ikke mye snop, gått opp 24 kg.. og et par skostrl. vann, vann, vann
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #21 Skrevet 2. februar 2007 Bare noen dager igjen til terminen og har lagt på meg 16 kg.. JM sier sier at det er nok en del kg med vann, (noe jeg merker ganske godt siden skoene ikke passer..) Kan ikke si at jeg har vært noe forsiktig med kostholdet heller, spiser masse snop og akkurat det jeg føler for av mat..
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. februar 2007 #22 Skrevet 2. februar 2007 Uke 37 - 19 kg+ Lite snop, spiser mye mat! Ser at det er mye væske i kroppen - hvor mye vil vise seg.... Satser på å bli kvitt bekkenløsning, og å kunne ta lange trilleturer utover våren!!
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 2. februar 2007 #23 Skrevet 2. februar 2007 Ca 15 kg på meg er i uke 35+3.. (Får håpe det ikke blir så mye mer de siste 27 dagene)
trulte-->termin+2 Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Er i uke 38 å har gått opp 6,5kg...så jeg klager ikke.Ligger litt over kurva også...så for to uker siden var babyen 2900g. Men snop har vært kun på lørdager...men siste ukene har jeg fått akutte behov for mye rart.Bløtkake blandt annet!!MÅ ha det snart...ikke lett å motstå sånne fristelser!!Men toppen bare noen uker igjen...så jeg syns jeg kan unne meg sånt innimellom;)
Hanne-mor Skrevet 2. februar 2007 #25 Skrevet 2. februar 2007 Er 28+1 idag (og meldte meg inn på 3. trimester idag, tihi) og har gått opp 5,5 kg. Har kun mage, jordmor sier magen er veldig fin hver gang jeg er på kontroll Ligger under på magemålet, for jeg er ca 180cm høy. Derfor vil jeg ligge under siden jeg er så lang så blir ikke magen så utrolig stor. Spiser stort sett veldig sunt, går mye i frukt, grønnsaker, fisk til middag og drikker bare vann. Unner meg sjokolade og chips i helga da Noen lyter skal man ha, hehe.. God helg jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå