Gå til innhold

Vi har vært på tidlig ultralyd i dag (samme som på donor egg/sæd)


vimssa

Anbefalte innlegg

Det var fantastisk deilig og en enorm lettelse i grunnen, å få bekrefta at alt er som det skal. Vi fikk både se og høre det lille hjertet banke som bare det, og en liten "reke" på 23 mm. Akkurat så stor som den skal være. Maskinen beregna faktisk en dag tidligere termin enn oss, men gynekologen var enig i at termin er 9.september. Vi var hos han dagen før vi reiste nedover, så da visste han at vi hadde hatt eggløsning den 15.

 

Nå skal vi bare slappe av og endelig begynne å glede oss til den lille kommer:)

 

Litt beroligende fakta fra gynekologen:

Det er bare 15 % sjanse for tidligabort

Når liv er konstatert i uke 7, er det under 5% sjanse

Når liv er konstatert i uke 9 (der vi er nå), er det mindre enn 2% sjanse for at noe skal gå galt.

 

Hurra hurra hurra!

 

Ønsker alle sammen er riktig god helg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man ved hjelp av tidlig ultralyd få vite nøyaktig når man har hatt eggløsning eller blitt befruktet?

 

Ønsker dere masse lykke til! Så morro å få den lille. Gleder meg masse jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men ved å ta ultralyd rett før eggløsning, vil han kunne se om eggløsninga er "rundt hjørnet". Hos meg sa han den ville komme innen to døgn. Siden jeg også tok en eggløsende sprøyte, pluss ble inseminert vja donor dagen etter, vet vi når befruktinga må ha skjedd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da!

Deilig å høre slik beroligende informasjon også. Jeg har faktisk temin samme dag som deg. Dette blir spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...