Gå til innhold

Jeg er reddet!

Anbefalte innlegg

Etter to år med store bekkenplager i forbindelse med to svangerskap, to fastleger og to fysioterapeuter (herunder velrenommert fysioterapiselskap som har forsket på bekkenløsning), masse bekkenbunnstrening, flere måneder sengeliggende, er jeg endelig på rett vei. I denne tiden følte jeg at det gikk mot varig uførhet, stikk i strid med det behandlerne hevdet, "dette går over, det tar bare tid..".

Men så, i ren desperasjon tok jeg kontakt med en annen fysioterapeut, som fant ut at ÅRSAKEN (tenk hun fant årsaken...) til bekkenproblemene er at jeg falt på isen og slo meg skjev for 12 år siden. Nå er bekkenet mitt symmetrisk igjen, beina like lange, og jeg kjenner at dette går veien! Dessuten trener jeg ikke bare bekkenbunnen, men også transversusen (faglingo for de stakkars innvidde..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8057373-jeg-er-reddet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det ikke merkelig at de ikke kan finne ut slikt?

Det er mange som sliter og får skikkelig bekkenproblemer etter skader og fall.

Det værste er jo at man kan få permanente skader i bekkenregionen av diise behandlingene også når man har skjevheter eller andre skader andre steder i kroppen.

For noen kan faktisk ribbbensbrudd være årsak, fordi de har en liten skjevhet, som d aforsterkes og påvirkes av svangerskap hormoner, økt vekt, tyngdeforskyving, forskyving/økt ribbbeins volum og andre ting..

Men var det ingen som sjekket deg for skjevhet da? Mellom og etter svangerskap? Det er jo ofte vanskelig i svangerskapet når du har fått bekkenproblem for d ablir man ofte skjvstilt av det.. men etterpå..

Men virkelig flott at du er i fin form nå :)

Uff bare så synd at det tok så lang tid og mye problemer for deg da.

HURRA! sier jeg..

Lykke til videre..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8057373-jeg-er-reddet/#findComment-8066364
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...