februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Har i dag vært på min 5 og siste kontroll hos legen.......greit at de måler bt, skjekker urin og veier deg. Men så må du sitte over en time å vente på legen som sier hei, klemmer på magen og holder opp døre på vei ut for deg:( Dritt lege, takket nei til flere kontorller jeg. Tror jeg var inne ca 2,5 min. Får heller ringe hvis jeg lurer på noe. Flere som har slike stressopp leger?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jepp, akkurat samme greia...går annenhver til JM og lege, de er begge akkurat likedan...Ingen har noensinne spurt meg hvordan det står til eller noe, veldig skuffende:( Så jeg er glad jeg er frisk så jeg slipper å gå mer enn nødvendig.....Føler jeg bare er til bry! Tullete hele opplegget....
bolla pinsvin Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Legen min er ganske stresset,så der er jeg ikke helt fornøyd. Føler at jeg ikke kan spørre om noen ting for jeg burde jo vite alt fra før. Har jo trossalt vært gravid en gang tidligere! Men hos jordmor er det noe helt annet. Hun tar seg god tid og jeg kan spørre om alt mellom himmel og jord. Hun tar meg på alvor og spør alltid hvordan jeg har det. Har med typen dit også og hun er alltid innteressert i å høre hvordan han også har det. Hun er en helt fanntastisk dame. Kjenner henne fra forrige graviditet,for jeg var så heldig å gå til henne da og.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har verdens beste lege jeg, tar seg god tid, og tar alt jeg sier alvorlig. Så jeg valgte bort jordmor, og har kun vært hos legen.
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg syns også min lege er helt fantastisk! kjempesnill og omtenksom. Han spør og viser interesse, mens jordmor bare raser igjennom det som må gjøres så fort hun kan, helst uten å i det hele tatt se på meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå