Gå til innhold

Hvordan går det med uke 6 jentene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøsteklem til NordlysparØnskerSpire!

IKM på torsdag, ca, og ingen tegn til noe som helst. Jeg bare håper syklusen ikke blir lengre enn forrige gang, liker ikke at jeg stadig nærmer meg 50 dager.

Litt kløe i puppene er det eneste jeg har å komme med på symptomfronten. Men, det kan jo være hva som helst.

Lykke til jenter, og ha en super helg:)

hahaha, har fåd et munnsår jeg og, får håpe det er et godt tegn da, hehe=)

liten antydning til litt blod i utfloden i dag, (sorry detaljene) får håpe det og er et godt tegne men tørr ikke håpe for mye=*)

Annonse

Venter mens til tirsdag, og pleier å være veldig regelmessig. Men tidligere i kveld så er det liksom litt farge i utfloden... Så jeg vet jo ikke da om d er mensen som kommer eller om jeg har festeblødning. Det er jo lov å håpe:) Hadde jo tenkt å ta en test i morgen... Krysser fingrene for harde livet!!

jeg har masse tegn. kastet opp 2 dager på rad, må tisse hele tiden, stikkiing i magen, metall smak munnen, oppblåst, fått stygga på makrell i tomat (som æ allti har likt) kjæmpe trøtt, osv, men æ trur nok bare d e kroppen som lure mæ fordi æ har så lyst

har ikke ikm før tidligst onsdag så vi får se i neste uka kordan det går.:)

krysser fingrene for oss alle:)

Ingen tegn til mens enda.

Første måneden på lenge jeg virkelig håper den kommer.

I vår 5 pp bestemte jeg meg for å søke jobb, fire dager etter var jeg ansatt i fast jobb :), så da vil vi vente litt med å bli gravide. Litt dumt kanskje å komme første dag og fortelle at jeg er gravid.

For tiden er jeg hjemme med vår 14 mnd gamle sønn, som da skal begynne i bhg når jeg begynner å jobbe.

En stund til enda, begynner ikke før 16.04. Skal jobbe som ped.leder på småbarnsavdeling, så da skal sønnen vår gå på min avdeling.

Så da krysser jeg fingene for at tanta kommer snart (hadde ikke trodd jeg skulle ha et sånt ønske)

Lykke til til dere andre:D

Er bare til å sende tantene deres over til meg, så kan de bli med som barnehagetanter;p

Har ingen symptomer...men har heller ikke ikm før helt i slutten av uke 6 da:-)

Heller ingen tegn til festeblødning..Ellers er det uansett for tidlig å få symptomer. Inuisjonen min sier at det ikke blir graviditet på meg denne gangen heller...men har jo et lite håp. Men ikke særlig store forventninger. Har blitt lurt hver gang med falske symptomer, så denne gangen skal jeg ikke skape meg en illusjon. Blir så skuffa da, når tr kommer.

Blir spennende å se nå når det er vår uke som kommer...Resultat lista er ferdig og klar:-)

Bare å skrive seg opp når en vet resultatet. De som har ikm mandag kan jo faktisk teste allerede i helga jo...Gleder meg masse til å følge med fremover...Tvi tvi!

Har hatt ei del symptomer i det siste..blant annet festeblødning,kvalm,stikkning på venstre side,stikning/vondt i korsrygg og utrolig sliten,sover ganske lenge enn vanlig....

Men om det e innbillning eller ei.....får håpe at symptomene e sanne. Har ikm på torsdag.....får heller sitte og vente på om tr dukker opp....Vil ik ta ei g-test og bli skuffet...er i 1pp så det e vel ikke så ille å vente te neste syklus.....men vil så gjerne bli gravid...får vel ta det rolig...skjer det så skjer det.....*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...