Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Har tenkt å ha kombivogn og lurer på hva slags bag som er lettest å bære opp og ned trapper? Kommer til å ha vogna stående nede og kune bære bagen opp og ned. Venninna mi bor også i 4. og har Simo kombi og den bagen er kjempetung så er ute etter noen lettere enn den.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Da vil jeg andefale deg en softbag, de er mye lettere og feks. Teutonia sin har IKKE noe dårligere plass en Simo Kombi baggen (selv om det varierer litt i målene så er det like god plass- har hatt begge selv og sammenlignet!). Softbagen til Teutonia er stor og veldig god syns jeg, avtagbart lokk og endel andre finesser. Og den ser fin ut også, og finnes i mange farger. Jeg er imidlertid ikke noe særlig fan av Teutonia vogner da, har hatt to ulike og jeg syns de har mye dårlige kvaliteter. Så jeg ville hatt en annen sportsvogn, men med Teutonia sin softbag!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ville kjøpt en vogn med softbag. Er godt fornøyd med teutonia mistral, jeg. Ville gått for mistral eller emmaljunga av et eller annet slag med softbag.
*Joa* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 kjøp deg en stor og god bagvogn med softbag i:) Det ville jeg ha gjort. Baggene til kombivognene er altfor tunge til ditt bruk:) Så kan du heller investere i ei tøff sportsvogn når den tid kommer. Da har du mange flere valgmuligheter i og med at du ikke nødvendigvis trenger helt flat liggestilling:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 usj,jeg har kjøpt simo kombi og bor i 4 uten heis,begynner så smått å angre nå. Men må vel teste det ut selv først,det er jo individuelt hva folk mener. # stykker kan jo ha forskjellig mening om den samme vogna.
kajak&Daniel Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bor i 4. etg uten heis, og har en simo kombi vogn. Har ikke noe problemer med å bære opp bagen jeg iallfall...
Murmeline Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 du har fått masse bra svar, men vil tilføye; se an vognstørrelse ift din størrelse også. Om du er ei lita jente selv, vil feks simo kombi-bag være/oppleves som ganske mye større/tyngre enn for ei på 180cm... Og tenk sammenslåing/bil også
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 jeg har ikke erfaring fra dette selv, men kusina mi har det: bor i 6 etasje, og hun/de har teutonia spirit s3 med softbag. det fungerer helt supert altså! :-) jeg ville valgt akkurat det samme! har samme vogn med softbag selv, og de gangene jeg bærer bagen hvor jeg skal, så er denne veldig god å bære også! :-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Citybag'en til Emmaljunga er kjempelett! Ble kjempeoverrasket da jeg var i butikken og fikk prøve å løfte den...Den passer på City cross, City jet og City cerox360... www.emmaljunga.se
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Bor i 4 etg uten heis vi også, vi har kjøpt City Cross´en til Emmaljunga med CityBag. Skal la vognen stå igjen nede, men bagen kommer jeg nok til å bære med opp, og den er veldig lett, så jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd med den.
kristin2 Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Anbefaler deg Bugaboo Cameleon. Bor selv i 4 etg utenheis og har valgt denne vognen. Den er liten og lett samtidig som baggen er en av de største du får. Se denne linken, http://www.barnimagen.com/forum/thread/7858177 der har jeg skrevet litt mer om de forskjellige fordelene med Bugaboo. Lykke til med valget
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 får håpe det går greit for meg også da,signerte med anonum ved en feil tidligere. Satser på en ikke for stor baby,dessuten så kjøpte vi vogna på salg,hadde vært bittrere å kjøpt den for full pris og vi ikke var fornøyd tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bor i 4. etasje uten heis og har kjøpt TFK Twist. Bagen er en av de letteste jeg har prøvd, dessuten går den veldig lett av og på.
kristin2 Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 Prisen på Bugaboo spørs på om du kjøper den på butikk i Norge eller eventuelt bestiller den på nett fra for eksempel nederland. Vi kjøpte vår på Babyshop og der koster den ca 8 500,- Dette er inklusiv ekstrautstyr som regntrekk, myggnetting etc, tillegg kommer vinterhjul som kan være kjekt å ha. Prisen på disse ligger på ca 500-700. Dersom du ønsker stelleveske i Bugaboo koster denne ca 1000,- Helt klart en kostbar vogn, men det er jo både bagvogn og sportsvogn med utrolig mange finesser og bruksmuligheter så sånn sett så slipper man jo å kjøpe flere vogner. Dermed er ikke prisen den værste likevel. Jeg vet av mange som har brukt Bugaboo til ungen er 3 år uten at det har vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå