Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Søndag 12 februar er det morsdag. Håper jeg får en tegning av hun eldste og får lov å sove litt lenger den dagen.. Det med soving er jo lov å være optimistisk..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Liten rettelse Søndag 11 februar er morsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe...var riktig helg da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg forventer ikke akkurat at Karsten skal huske dagen... Men jeg er veldig spent på å se om pappaen husker den!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Emil Andre Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Troe ikke samboeren min blir å huske den, men jeg får vente å se!! Kan jo hende han overrasker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Kanskje de husker Valentines Day onsdagen etter da..En av de må han klare å huske tenker jeg..hehe...Venter i spenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Åh jeg drømmer om frieri jeg <3 Hehe-- Det blir nok ikke ennå, men man kan jo håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. februar 2007 #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, det hadde jo vært spennende:-) Er godt gift jeg, misunner deg nesten forventningen både til frieri og bryllup! Her har jeg ønsket meg lue til morsdagen - barna har oppdaget at mor ikke har lue, og tror nok jeg fryser fælt! Vi får seg hva det blir til. Om ikke har jeg ønsket meg en "sove-lenge-dag", og tegning, og frokost ferdig når jeg står opp, med mye deilig kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå