turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Da jeg var hos jordmor denne uka hadde hodet ikke festet seg (35+1). Er det et problem om det ikke gjør det?
ejiec++ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 hodet kan feste seg helt frem til du er i fødsel - ikke noe å bekymre seg for :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er 38+4 og hodet har ikke festet seg. Jordmor er ikke bekymret og sier det kan skje rett før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er 37 + 4 og min har ikke snudd seg engang..
Asteri, termin 3. februar Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har termin i morgen, og hodet har ikke festet seg. Det er vanlig hos flergangsfødende. Det er ikke et direkte problem, men dersom vannet går så kommer det mye vann - ikke bare litt som siver ut. Dessuten må man legge seg ned, det er fare for at navlestrengen faller ned. Så, ikke farlig, men jeg opplever det som litt begrensende at jeg kanskje må legge meg rett ned på gata etter at det har plasket ut en liter fostervann, hehe.
*Mi tesorito* Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Er førstegangs 35+3 og min har ikke festa seg. Hodet ned iallefall siden rundt uke 30, og klarer forhåpentligvis ikke snu seg nå Tror jeg skal gå til innkjøp av "tisselaken" som jeg har sett andre her inne gjort... Tilfelle nurket mitt ikke vil feste seg og vannet skulle finne på å gå på natten... Har ikke råd til ny seg nå!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Vet det praktiseres litt ulikt, men jeg fikk i alle fall beskjed om å legge meg ned pga. problematikken med navlestrengen som en nevner her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå