Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Har dere begynt å sette deres i noen form for stol? Mener å ha hørt man ikke skal det før de sitter selv? Sofie sitter ikke stødig selv på gulvet, men har latt henne sitte i stol for bord nå, det synes hun er kjempe morro. Der sitter hun helt stødig. Burde kanskje ikke gjøre det?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Simen har sittet i stol ganske så lenge han. Sitter på gulvet alene også. Har en sånn hokus pokus stol som har tre funksjoner i ett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Vi bruker tripp trapp stol med sånn rygg og pute som hører til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/458497/offset/12 skryte skryte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg lar han sitte i stol når han får maten sin, det er jo ikke lenge. Ellers prøver jeg å unngå det, siden jeg har lest det samme som deg - at man ikke skal sette opp barna før de kan sitte selv. Gjelder ikke på fang og sånt da, da får de jo støtte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har også lest at de ikke skal sitte før de kan sitte. Men vi har begynt å sette ham når han skal spise. Bare for å lage den vanen at han skal sitte ved bordet når han skal spise. Sitter maks ti minutter pr dag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå