Gå til innhold

Da flytter vi over hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moderator har slettet "mannen ikke klar"-forumet, fordi hun sier det har skiftet navn til "snart klar". Så da må alle vi med vanskelige menn flytte over hit. Var jo litt dumt det da, siden det er stor forskjell på de som venter på mannen, og de som har mannen med, men venter av andre årsaker. Men det blir sikkert like koselig her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er litt enig med deg der. Men velkommen skal dere være for det!

Jeg er enig i (Ikke for å være slem på noen måte) at det er en viss forskjell på om mannen din ikke vil, og om man venter av andre årsaker.

Hvis jeg skal være veldig generell;

Er litt lei av å høre om at "gubben ikke vil diskutere det", og er det egentlig så rart, når man har masa om det flere dager i strekk.

Derfor syntes jeg det var fint at vi hadde fått to seperate forumer. Jeg følte at jeg ikke hadde så mye å bidra med på "mannen ikke klar?" forumet.

Men det er jo ikke lett å ha en mann som ikke vil; men kanskje det hjelper å la det ligge litt innimellom. Det er en grunn til at de ikke vil ha barn akkurat nå. Tenk om man blir masa på konstant til noe man egentlig ikke ha så veldig lyst til å gjøre akkurat nå. Det er jo de av dere som allerede har barn fra før også. Da burde han i alle fall være veldig klar over hva som forventes av ham og dere.

Tro ikke at jeg ikke har medfølelse, for det har jeg. Men jeg måtte bevisst legge tilside baby planer i flere år, for jeg skjønte at han faktiskt ikke ville ha barn på det tidspunktet. Istedenfor fokuserte jeg over på andre ting jeg hadde lyst å gjøre her i livet.

Nå er det da endelig min tur til å bli prøver snart, da han har lyst på barn selv. Så det kan ta litt tid for dere og, men ikke la det ødelegge forhold eller hverdagen for dere.

Skrevet

Føler det har tatt veldig ovehånd her i det siste. Har nå bestemt meg for å slutte å mase på han, og heller få ut tanker her. Trenger å finne ut av forholdet og om vi kommer til å få en bra framtid sammen. Vil også dra ut litt på byen igjen, bruker mer tid med venner, trene og prøve å nyte tiden hvor jeg bare har meg selv å tenke på. Håper jeg klarer det og at jeg ikke faller tilbake på det triste sporet det jeg sliter ut sambo på å maset på noe jeg ikke kunne få. Fortalte han nå at jeg var enig i at vi skulle vente, han ble jaggu irritert da og! Mente jeg ikke skulle ta opp noe diskusjon. Så sa jeg "jeg gjør ikke det, trodde du skulle bli glad for at vi var enige", men det var han ikke. Så blir jo litt forvirra. Får bare smøre meg med tålmodighet og finne ut av ting, så kommer vel barn med tiden.

I mellomtiden er det fint å ha et forum der jeg kan skrive ned tanker når jeg ikke kan mase på sambo. Vi får bare la være å gå inn på tråder vi ikke ønsker å lese, så blir det nok koselig både for de som venter pga mannen og de som venter av andre grunner.

Skrevet

Joda, jeg skjønner det.. Er ikke alltid lett å "lese" mannen innimellom. Tror de også har en form for "mens-hormoner" i perioder.;) Og hvis de er unge menn, så har de lettere andre prioriteringer enn oss jenter. Synd,men...

Så bra at du skal tenke på å gjøre andre ting da! Og hvis du trenger å finne ut av forholdet, så er det i alle fall ikke en bra ide å få barn med han! Jeg har selv gått ett par runder på den debatten for en del år siden, og da var jeg bevist på at det å 1)gifte seg 2) få barn sammens var nok de dårligste valga jeg evt kunne ta.

Men vi fant ut hva vi ville sammens, og siden den gang har vi styr imot samme mål..(Hummm, høres ut som en dårlig kiosk-roman egentlig;)

Jeg skal selv prøve å styre unne mannen-ikke-klar tråder så godt det lar seg gjøre. Det blir nok bra... men måtte bare få ventilert meg litt. Syntes det var så fint med to forum. Det tror jeg de fleste her syns,men vi er da venner for det :)

Skrevet

Hehe, en dårlig kiosk-roman ja. Disse baytankene mine fikk fram de store ulikhetene mellom oss, så får nok ordne oppi det. Løser vi det kan det jo hende at han føler seg mer klar for barn etterhvert, hvis ikke så var det jo bra det aldri ble noe av. Hehe, høres virkelig ut som det;-)

Tror de fleste foretrakk to tråder ja, tror kanskje moderator forsto det som at vi ville ha en felles. Men det løser seg nok;-) Når har vi ihvertfall et forum for oss som ikke er prøvere enda, og det er jo bra!

Lykke til med prøvingen når den dagen kommer=) Håper det sitter en spire raskt!

Skrevet

*Takke takk*

Ønsker deg lykke til med mann (guttunge..hehe) og forhold.

Skrevet

Hehe, takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...