Gå til innhold

Planer for helgen da jenter ?? :)


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

 

Jeg skal på jentefest i kveld ( har egentlig ikke så veldig lyst ), det er jo så godt å være hjemme på en fredagskveld, så mye å se på tv :)

 

I morgen skal vi til Åre, skal se på hytta som svigers har kjøpt og så er det jo VM i alpint der nå. Sikkert bare kaos der, masse folk og kø overalt. Så jeg kunne godt spart meg for den turen. Men samboer har så lyst, og for å være snill jente så blir vi med :)

Hva er planene deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det nok rolig:) Tv og dibbing, og så må vi pakke litt mer....

Igen spesielle planer utover det:) Men gøy med jentefest vel! Skal om to uker jeg og gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld får vi besøk av et vennepar med en juligutt, og i morgen skal jeg ha en alene dag med datteren min på 2,5år. Synes jeg får lite tid med henne og aldri alene tid, så da skal hun få sitte i egen vogn, så skal vi på lekebutikken og se om vi finner en kino bare vi to. Ellers skal vi på kveldene planlegge bryllup etter barna er i seng.

Kos deg masse på jentefest, kan jo bli kjempe koselig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det blir sikkert kjekt når jeg først kommer i gang :) skravle og drikke litt vin... men må opp i normal tid i morgen så hæla i taket blir d jo ikke..hehe!

Var det i mars dere flytter til midt-Norges hovedstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det hørtes ut med jentefest, da! Men skjønner hva du mener om det å "måtte" gå på fest når man allikevel må tidlig opp dagen etter. Var på fest selv forrige helg, ble sittende og skravle med en venninne som også hadde barn. Vi ble begge enige om at vi egentlig ikke hadde lyst til å være der. Så klokka tolv allerede snek vi oss hjem... :oD

 

Denne helgen er jeg og Karsten hos mamma. Jeg og mannen hadde bryllupsdag 6 januar, da fikk han en hjemme-alene-helg i gave. Så nå sitter jeg her som en gave til mannen min! ;o) Men jeg skal kose meg masse også. Skal besøke ei venninne som har kjøpt seg ny leilighet i morgen formiddag. På kvelden får jeg ett par venninner på besøk til pizza og brus. Søndag kommer broder'n (som også bor i Oslo) ned til Fredrikstad for å treffe oss... Så selv om jeg sitter her i eksil, så skal jeg nok kose meg masse! :o)

 

God helg, jenter!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter alene for fjerde helgen på rad, men samboeren min kommer hjem nå natt til mandag....blir koz......så i helgen skal bare vi ( Emil og mei) koze oss og vente på pappan til Emil.

 

God helg alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...