Gå til innhold

November: Har dere en drøm om...

Anbefalte innlegg

en spesiell jobb, hus på landet, båt, jordomseiling, plastisk operasjon, å flytte til utlandet, leilighet i Paris, feriehus i Karibien, hushjelp, kokk og gartner, ferie hele året, tur til Svinesund (he he) eller noe annet?

Hmm, jeg kunne tenkt meg en del av det, ja!

Men en stor drøm er feriehus i sydlige strøk og nok penger til å ha fri med barn uten å måtte snu på krona! Vil også studere videre hvis jeg får muligheten, og finne drømmejobben. Og jeg har veldig lyst på båt med overnattingsmuligheter etterhvert (vi har 5 min. gåtur til sjøen).

Hva drømmer dere om?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8056660-november-har-dere-en-dr%C3%B8m-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer om at jeg og faren til småen skal få et liv sammen :-) Etter brudd og mye krangling i hele sv.sk og frem til nå har vi endelig funnet fred med hverandre. Klarer vi det så er det en mulighet for at det blir flytting til Paris eller omegn :-) Og det er ikke å forakte. Begynner å bli rimelig lei av regnet etterhvert nå ja.+ kalde, våte somre :-S

Min drøm er å begynne i en jobb etter perm i 60% stilling, en jobb som er spennende og utfordrende, som man gleder seg til å gå til. Også ønsker jeg at vi enten får penger nok til å bygge ut loftet, eller nok til en koselig rekkehusleilighet i området hvor vi bor..og barnehageplass i nærområdet. Hmm..? Hva mer ønsker jeg meg da? kan jo seff slenge på mer siden vi er igang med ønskingen liksom..hihi:) Ønsker også å blir sprek i kroppen igjen, hytte ved sjøen.. JO!!! Nå kom jeg på hva jeg ønsker meg mest av alt akkurat nå..hehe...ønker meg fulle netter med søvn.. Har ikke sovet en hel natt siden ca 3 mnd før snupp ble født.. det nærmer seg snart 6 mnd det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...