*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Mini er 6mnd, og hver morgen da hun våkner ligger hun på magen. Legger seg 20.30, sover til 07.00 - 08.00, er litt bekymret for at hun ligger mange timer på magen.. Men så er det vel noe som heter at, da de snur seg selv er det ok for de å ligge på magen.. De siste 3 ukene jaffal har hun kun ligget på magen da hun har våknet.. Noen som kan berolige meg?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hadde ikke uroet meg for det. Alle helsesøstre jeg har gått til har sagt at når de kan snu seg selv skal de få lov å velge sovestilling selv. Husk jenta di begynner å bli stor. Krybbedødfaren er ikke så stor lenger og hun er ikke så hjelpesløs lenger at hun knapt kan snu hodet om noe kommer i veien. Så slapp helt av. Hilsen trebarnsmor.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar:) Ble litt roligere nu. Sant det du sier, hun er ikke så hjelpesløs lenger nei:)
Mathias`mamma Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg går og gruer meg veldig til jr begynner å snu seg om natten, da jeg er sykelig redd for å miste han( vi strevde veldig for å få han og har kostet menge tårer og søvnløse netter) og har spurt helsesøster om dette. Hun sier det samme om de over her + at det ikke er noe anet du kan gjøre enn å snu barnet når du er oppe med h*n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå