Gå til innhold

Har testet på rugedag 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har tatt en CB test og verdens tynneste og svakest strek kom opp Tok deretter en CB dgital test og den viste ikke gravid (samme urin).Jeg vet det er tidlig, men er det noen andre som har gjort det samme?(Mitt 2.fryseforsøk denne gangen uten hormoner)

Er utrolig glad for å være på siden her, var her masse ved vårt 1.forsøk, men da under "sissi". Lykke til alle sammen...hvor enn dere er i løypa...:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan absolutt være for tidlig... vent noen dager og ta en ny... lykke til..

klemzer fra

Skrevet

Takk Aprilmor ;-).Blir jo så utålmodig at det grenser absolutt

mot det sykelige ;-)))

Skrevet

Det er nok i det tidligste laget. Vent 2 dager til før du tester igjen. Jeg fikk beskjed om å ta en test samtidig som blodprøven eller dagen etter. Altså rg-dag 12 el 13. Lykke til!

Skrevet

HEI!

Vanskelig å la være å teste før tida.....Veit korleis det er.....

Tok ein billigtest i går Rugedag 9, visste jo egentlig at den kom til å bli negativ...

Vi får smøre oss med tolmodighet og ta ny test om noken dager...

(2. fryseforsøk m/hormoner)

Ønsker deg lykke til

GOD HELG!

Skrevet

Ja til å med i søvne ligger jeg å tenker på testing, men må tenke at nå er det ikke mange dagene igjen for hverken deg eller meg og resten av rugeklubben uke 4....God rugehelg til deg også!

Skrevet

Hei på deg! :)

Vanskelig å la være ja....:) Jeg er nå på rugedag 10 (satt inn 1 egg 23/1). Var faktisk å kjøpte meg en test i dag...men den ligger fortsatt ubrukt på badet...

Skal teste på tirsdagen i neste uke....men skal på nattevakt natt til tirsdag og natt til onsdag....og så har jeg fri en uke etter det. Det beste hadde nok vært å ventet med å teste til onsdagen...så har jeg en uke på meg etterpå å komme meg igjen på....spes viss det skulle bli negativt...meeeen...vet ikke helt om jeg klarer å vente så lenge nei...:-)

Skrevet

hei

Jeg testet på dag 13 med CB kryss test og fikk også veldig svakt utslag, og dag 14 testet jeg med CB digital = IKKE gravid (forrige fredag, snufs...Var mitt første forsøk)

Så nå venter jeg på fryseforsøk om 4 uker ca....

Men du kan jo være gravid, og vet min venninne som også har prøverør, testet dag 10 og negativ test (CB kryss) og dag 14 påviste blodprøve graviditet.

Lykke til, krysser fingra for deg! Unner ingen å teste negativt...

Skrevet

Lykke til med fryseforsøket, det jo i alle fall litt mindre komplisert enn hele de andre greia ;-)

Vil ikke komme med noen råd, men jeg forhørte meg om det var noen større sjanse med eller uten hormoner ved fryseforsøk, da fikk jeg til svar at ved regelmessig mens var det ingen grunn til å ta hormoner, dette var jo meg og det er ikke sikkert det er slik for deg WishToBeMom, men poenget er at jeg ikke fikk det tilbudet der jeg kunne velge med eller uten ved vårt 1.frys, og da gikk jeg på hormoner noe som jeg da egentlig ikke trengte siden jeg har regelmessig mens og det ble mislykket.

Ha en fin fin helg....

Skrevet

Ja, har kun 2 egg på frys, så håper begge de to overlever og kan settes inn. Jeg fikk beskjed om at jeg må gå på hormoner (har regelmessig mens og EL, men trange-tette eggledere). Først for å stimulere tykkelsen på slimhinna i livmoren og deretter progesteron for å stimulere livmoren slik at egget har større sjanser for å feste seg. Jeg vil gjerne bruke hormoner. Vi får ihvertfall forsøke. Men glad fryseforsøk er av kortere varighet og mindre pes:-)

Lykke til og ha en fin helg du også, håper du tester positivt nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...