Gå til innhold

Hvilken type smokk..


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

bruker deres barn ? Malin klarer nesten ikke å holde på smokken,dn detter bare ut og da blir hun sint..

går fint når hun ligger på siden ,men ikke når hun sitter i fanget og når hun ligger på ryggen.. Noen som har gode råd ?

D er litt slitsomt å må drive å putte inn smokken hele tiden :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sliter med det samme som dere. fikk trøst smokk i posten i dag. det blir de siste jeg prøver. tror vi har prøvd alle merkene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

vi bruker mam smokkene vi da, og det er ikke så kjempe prblem for oss selv om den detter ut av og til...

 

men husker å ha lest et innlegg tidligere om et smokkemonster så fant det igjen.. kanskje en redning.. om ikke akkurat nå så kanksje litt senere når de blir litt større?

 

her erihvertfall siden: ligger under tilbehør..

 

http://www.lotusbarn.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst sine elsker hun, men mam kunne vi bare kaste. Prøver ikke flere nå siden trøst ser ut til å fungere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd mam, avent, og nuk. Men hun vil ikke ha noen av dem. Hvor kjøper man trøst-smokken? Har aldri hørt om den før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte denne trøst smokken på apoteket.. den heter trøst for liten.. men jonathan bare brekker seg av den han hehe.. er vel kansje fordet han er vandt med mam smokken.. men den detter bare ut hver 2 minutt hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppdaget at vi brukte mams smokk fra 3mnd. Prøvde å bytte til den minste smokken, men den spretter bare ut igjen, så nå er det tilbake til "voksensmokk". Hvis den detter ut ofte, prøver jeg å amme litt i steden. Det hender han er sulten litt oftere noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...