Gå til innhold

Quinny freestyle 3 xl comfort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har meninger/ erfaringer med denne vogna? Den er på tilbud nå til kr 3999. Det er vel billig? Er vogna tung? Lett å legge sammen?

Takk for svar! : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke tung, men ikke særlig god på vinterføre(rister). Fin sommervogn. Ikke spesielt lett å legge sammen, men ikke vanskelig heller.

Solgte vognen fordi jeg ble lei av trekkfull kalesje og dens dårlige vinterføre-potensial. Men nå bor jeg på "landet". I by er det kanskje annerledes? Men kalesjen er ikke lun. Barnet får plenty med frisk luft :-)

Skrevet

Vognen er ikke tung og ikke vanskelig på vinterføre, syns jeg. Har hatt den selv og var veldig fornøyd. Ang å legge sammen så vet jeg ikke (har stoor bil) :)

Hørt masse positivt, og absolutt verdt pengene.

Skrevet

Jeg hadde stasjonsvogn, og syntes fremdeles den var litt stor. Nå har jeg også rask gange, men går man tregt på ulendt terreng/underlag (ujevn og klumpete snø) så går det jo.

Skrevet

Hadde min vogn i 3 dager før jeg solgte den.

Grunnen var:

Den var lav

Kort rygg

Smslt sete

Trekkfull.

Kalesjen var bråkete (så ille at mitt barn våknet)

Syns den var litt tung (14 kg)

Kjøpte meg isteden en Jane-vogn Kjempe fornøyd!

www.jane.es/construye/index.php?fuseaction=fitxa&tipo=1&id_producte=115&categoria=

Er på salg til 2500,- på Barnashus

Skrevet

Bagen er veldig liten. Gutten min er bare tre mnd, men stor, og vi kan ikke bruke den lengre nå.. Må kjøpe ei bag vogn i tillegg.Men ellers er jeg fornøyd!

Skrevet

jeg har en og er kjempe fornøyd med den..

den er verdt pengene..enkel å ha med seg overalt...

ikke så verst å legge sammen når man først får teken på det..alt er jo vanesak =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...