Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei Noen som har meninger/ erfaringer med denne vogna? Den er på tilbud nå til kr 3999. Det er vel billig? Er vogna tung? Lett å legge sammen? Takk for svar! : )
CARCEL Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Den er ikke tung, men ikke særlig god på vinterføre(rister). Fin sommervogn. Ikke spesielt lett å legge sammen, men ikke vanskelig heller. Solgte vognen fordi jeg ble lei av trekkfull kalesje og dens dårlige vinterføre-potensial. Men nå bor jeg på "landet". I by er det kanskje annerledes? Men kalesjen er ikke lun. Barnet får plenty med frisk luft :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Vognen er ikke tung og ikke vanskelig på vinterføre, syns jeg. Har hatt den selv og var veldig fornøyd. Ang å legge sammen så vet jeg ikke (har stoor bil) Hørt masse positivt, og absolutt verdt pengene.
CARCEL Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg hadde stasjonsvogn, og syntes fremdeles den var litt stor. Nå har jeg også rask gange, men går man tregt på ulendt terreng/underlag (ujevn og klumpete snø) så går det jo.
Ajam Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hadde min vogn i 3 dager før jeg solgte den. Grunnen var: Den var lav Kort rygg Smslt sete Trekkfull. Kalesjen var bråkete (så ille at mitt barn våknet) Syns den var litt tung (14 kg) Kjøpte meg isteden en Jane-vogn Kjempe fornøyd! www.jane.es/construye/index.php?fuseaction=fitxa&tipo=1&id_producte=115&categoria= Er på salg til 2500,- på Barnashus
guttebebis 08.11 Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bagen er veldig liten. Gutten min er bare tre mnd, men stor, og vi kan ikke bruke den lengre nå.. Må kjøpe ei bag vogn i tillegg.Men ellers er jeg fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 jeg har en og er kjempe fornøyd med den.. den er verdt pengene..enkel å ha med seg overalt... ikke så verst å legge sammen når man først får teken på det..alt er jo vanesak =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå