Gå til innhold

Syk og bare 2 dager til termin...farlig...??? PLIIIS, HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff... har brått blitt skikkelig dårlig i natt... vondt i hode, ørene, halsen og super tett i nesa...:o(

noen som veit om dette ikke er bra for barnet...?? kan barnet bli syk oxo...??

blir litt bekymra her jeg....:o(

takk til alle som svarer...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det går bra med den lille i magen, litt ubehagelig hvis du hoster og sånt er det nok, det er jo trangt nok der inne fra før. jeg har akkurat det samme som deg, heldigvis ikke begynnt å hoste ennå... onsker deg god bedring og lykke til med fødselen.... håper du blir raskt frisk...

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg for barnet, mange som er syke mens de er gravide. Riktig god bedring.

Skrevet

ååååå.... tusen takk....:o) uff, hater å være syk altså... håper det går fort over da... får ta litt paracet og legge meg ned å slappe av...:o)

god bedring til deg oxo anette`n (eller noe sånn...:o) )

*klem*

Skrevet

Ingen fare for ungen nei.........

Selv har jeg vært sjaber hele uka...

Feber litt til og fra. Vondt i hele kroppen. Potte tett forkjøla, host, snørr og hark : ( Kastet opp har jeg begynt med igjen også........... Festlig..... neeeeiiii!!!

Termin er om en uke.......

Det er oss det er synd på, ikke bøllene i magen som ligger og vokser seg gode og lubbene hehe : )

Skrevet

Velkommen i klubben, jeg er også syk og har inntrykk av at mange andre er det også! Det er nok ikke farlig for babyen, bare ubehagelig for oss... Anbefaler deg paracet, spesielt dersom du har feber, og her går det mye i saltvann til min tette nese og fishermans friend...

God bedring! :o)

Skrevet

Takk takk....:o)

"godt" å høre at det ikke bare er meg med dårlig immunforsvar... he he...:o) er så lei av å gå gravid nå og å være syk gjør ikke akkuratt saken no bedre da... huff... må få klage litt...:o)

men god bedring til dere andre oxo...:o)

*klem*

Skrevet

Velkommen i Influensa 2007-klubben!

Kjør på med Paracet for å få ned hodepinen og evt. feber, evt. få en sjekk av ører og hals i tilfelle betennelser, da det er mange som får det med årets influensa. Hosten er ubehagelig og kan i verste fall hjelpe fødselen i gang! ;)

Barnet har det bra, men ikke få for høy feber!

God bedring til alle med influensa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...