Gå til innhold

Hilsen fra nybakt mamma (samme som gravide slitere)

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Nå har vi kommet i mål, og verdens nydeligste tulle er født. Fredag 26. januar ble det keisersnitt, og jeg greide å gå til jeg var 36+5 uker på vei. Hun heter Ronja Serine, og var 3600 gr og 50 cm. Ganske så stor til å være tiligfødt:-) Frisk og rask, og helt ubeskrivelig nydelig! Masse svart hår, og prikk lik pappan sin.

Idag fikk vi dra hjem, så nå begynner en ny epoke i livet.

Livet som stolt tobarnsmor. Og jeg elsker det:-))

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hei Mollami.. først må jeg få gratulere så mye.. ENDELIG!!!!

Nå må du kose deg masse med Ronja og nyt livet, det er herlig for ditt vedkommende nå.. og vi er misunnelig hehe....

STOR KLEM FRA MEG..

Ikke glem oss helt her inne da vennen, stikk innom å si hvordan det går.

Annonse

Mollamiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Gud - går 9 mnd. sååååå fort? Ja, der kan du se:-) GRATULERE så mye med jenta, vil tro du er stolt som en hane nå og lykkelig for at alt gikk bra.

Klem & kos dere videre fra

Gratulerer såå masse! Hun er født på bursdagen min hun da :). Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid og håper å komme like langt som deg om en 7 - 8 mnd . (Har mistet 3 ganger).Morsomt å høre fra deg!

Annonse

Hei Mollami!!!

Har sett litt etter deg den siste tiden. Tenkte at det nok var din tur sånn ca. nå. Gratulerer så mye med Ronja:-))) Dere er nok stolte med rette nå, ja! Flott at det gikk så bra. Kos dere masse, for tida med de små går så fort.

Masse gode klemmer fra

Tusen takk alle sammen!

Vi koser oss masse, og nyter baby og storesøster-livet i fulle drag:-)

Lykke til videre! Jeg blir nok ikke så ofte å se her inne lenger, men titter innom av og til.

Klemmer til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...