Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Er så svimmel i dag, ikke sånn at jeg føler jeg må besvime, men det går rundt i hodet hele tida. Burde jeg sjekke med lege eller er det bare sånn det er på slutten? Kan jo være lav Hb, men tar jern og er vant til å gå med lav Hb til vanlig også. Er nesten 36 uker.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 kanskje du kan prøve å drikke mye vann å legge deg nedpå en liten time? og så se om det er borte..om det ikke er borte kan du jo ringe legen for sikkerhets skyld?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Drikker og drikker, og har sovet på sofaen i over 1 time uten at det gir seg...... kanskje ringe da?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 ja kanskje du skal ta en telefon da...se hva de sier..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Joda.... ringt og ringt uten å komme gjennom helt til jeg fikk en hyggelig svarer som sa at nå har vi stengt............ Litt tidlig, spør du meg. Får vente å se da, gidder ikke ringe legevakta for dette foreløpig. Går sikkert over
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 herregud for noen tider de på legesenteret har... tragisk... men du får ringe til legevakta om det ikke ordner seg... god bedring )
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Ellers er det sikkert lettere å komme gjennom til fødeavdelinga. De er også mer vant til gravide og vet hva som er normalt og ikke.
2_TETTE Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Ring føden. det skjedde med meg. Kom akkurat tidsnok inn...Ble lagt inn for dehydrering. Kan også være svangerskapsforgiftning!!!!!!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lavt blodtrykk. Blir fort sliten og svimmel. Av og til hjelper det ikke å sove engang. Men ring legevakten/føden for å være på den sikre siden. Lykke til
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Da ringer du føden, er du svimmel kan det være lavt blodtrykk, men det kan også være et tegn på f.eks svangerskaps forgiftning hvis du har høyt blodtrykk, proteinuri og evt vondt i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå