Gå til innhold

Smula71


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har heller ikke din hemmelige venn :-)

 

Så jeg får "trene" meg på deg! Skal prøve å huske å trykke på anonymknappen :-) Det er vel litt av vitsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare lett å huske den der knappen. Har sett at det er flere som har glemt det og avslørt seg.

 

Nå sitter resten av gjengen og ser på barne-TV og pizza'n står i ovnen, det gav meg et lite rom til dib.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... hint...

 

Jeg har selv ei jente... Da er det litt innsnevret :-)

 

Skal komme med flere hint etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du etterlyste flere hint, og tenkte jeg kunne samle alle hintene i denne tråden:-)

 

Jeg er fra samme side av landet som deg...

 

Har du hatt ei fin helg ellers da? Vi har tatt det rolig i helga, ikke at det skiller seg så veldig mye ut i forhold til andre helger da men... :-) Måtte på legen idag, har bihulebetennelse, men heldigvis ikke så gale at jeg trenger medisin. Så du må vente noen dager på overraskelse i posten, men den kommer :-) Jeg prøvde å ignorere at jeg var sjuk på søndag så vi kledde på oss og dro ut på tur. Og da kan du få neste hint (puh! mange hint dette på en gang!). HUNDEN var sjeleglad for å få komme seg ut og vi fikk testet sportsvognen skikkelig for første gang.

 

Har prøvd å "finne ut" litt om deg av det jeg leser i innleggene her (jeg hører vel ikke ut som en "kikker" nå vel? hehe). Vet yrket ditt og at du har 3 barn så langt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt usikker. Jeg bor i Stavanger, men er fra Sarpsborg. I helga har vi blant annet vært i svømmehallen. Jentene elsker å bade, Trym Vemund var med for første gang. Han trakk ikke noe særlig på smilebåndet det første kvarteret, men det kom seg etter hvert. Var nok litt uvante lyder for han.

 

Jeg får se om jeg finner ut av hvem som har hund her inne jeg da, og så må du ha god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente der du bor, altså i vest :-) Visste ikke at du var fra Sarpsborg.

 

Vi har gått på babysvømming, og jenta mi likte det veldig godt! Men det ble for kaldt, så hun ble forkjøla og vi sluttet. Det var ikke så godt tilrettelagt for små babyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sjekket litt mer. Der er faktisk bare en som skriver at de har hund, men det er jo flere som bare har året de er født i profilen sin da. Jeg er derfor ikke helt sikker, bor du i Ålesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at poststempelet skulle avsløre hvor jeg kommer fra, så jeg vil verken bekrefte eller avkrefte ;-)

 

Skal ut en tur imorgen og ordne en liten ting så det skal bli sendt før helga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Tusen takk for det kjempefine kortet. Jeg sitter her og koser meg med godsakene som fulgte med.

 

Da hadde jeg rett i mine antagelser, du bor i Ålesund og er: majaminpiraja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg vettu! Det var ikke hemmelig så lenge da ;-)

 

For engangs skyld var jeg tidlig ute med å sende avgårde noe, som regel ligger slike bokklubb-pakker jeg har glemt å avbestille her til de forfaller....

 

Kjekt du likte sjokkisen da, den er vel temmelig safe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer så mye med morsdagen :-)

 

Har dere hatt ei fin helg? Vi har hatt nydelig vintervær, men har ikke fått nyte det så mye som vi burde fordi vi fortsatt er forkjølt...men sol og minusgrader er sjelden vi har her i så lang tid, som regel har vi regn/sludd.

 

Mannen lagde frokost og jeg fikk pakke idag. Slapp å lage middag gjorde jeg også! Men han 'lovte' at imorgen begynte hverdagen igjen, da fikk jeg ikke stå opp til ferdig frokost :-) Jaja, så lenge han tar inn avisa til meg om morgenen så er det nok luksus for meg!

 

Over og ut fra Ålesund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også hatt en flott helg, vært masse ute i det fine været. Holder kulda seg noen dager til nå så kanskje vi kan gå på skøyter på vannet, det hadde vært kjekt.

 

Til morsdagen fikk jeg en flott bukett roser og barna hadde laget et fint kort til meg. I tillegg sto jeg opp til ferdig frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...