Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Et gammelt, norskt og stødig navn. Forbinder det med en eldre mann, men det er jo fordi jeg ikke kjenner noen barn som heter det.
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Kjenner en Norvald, har alltid syntes det er et snodig navn.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Heisann! Norvald synes jeg var kjempefint, og ikke så mange som heter det heller!
Gjest Antarctica Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bedre enn Julian og Leander, by far...
SpiseLise Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Er ikke så fan av navn som slutter på -vald, så da tror jeg faktisk jeg hadde foretrukket Normann. Selv om det er litt tvetydig:-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 norvald er kjempefint. ble nedstemt på det
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Liker Norander mye bedre ) Men Norvald er i alle fall bedre enn Norbert, hehe
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Norander, MoominMamma? Er det et navn? Jeg synes Norvald er litt vanskelig, ville byttet ut N med T og fått det tøffe navnet Torvald! Eller kanskje Tarald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå