Snurrepippen Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Nå har det liksom stoppet opp for meg igjen... Hadde en sånn periode rundt uke 15/17 også, da det ikke skjedde noe spes... Går og venter på permisjonen, kjeder meg i min 50% stilling på jobben.. Får bare småtteri-oppgaver (har forståelse for det altså, det er bare så KJEDELIG!). Skulle ønske tiden gikk litt fortere...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 du er IKKE alene nei... jeg gjør ikke en dritt,og er 32+6..
tuppen og lillemor Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 har jobbet som vikar på sfo, men nå orket jeg ikke mer, men tiden kan godt fly noen uker nå... er i uke 32.. det er så kjedelig å vente...
elle77 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 kjedekjedekjedekjede, blæh....er sykemeldt i uke 30, og jeg KJEDER meg. lillesøster har akkurat fått baby, og det hjelper ikke akkurat på. nå rykker det ekstra i livmora:)hehe.....hva skal vi gjøre? når skal dere begynne å gjøre klar baby-seng og sånt? ha en fin dag:)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 hehee..må le litt... jeg har gjort klar senga,vogna,absolutt alt.. har ikke en DRITT å gjøre mer..har gjort alt..
Pink&Lucky Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, nyt jobben så lenge du kan, når ikke du jobber lenger, DA blir det kjedelig da.... )
elle77 Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 jeg vil og gjøre klart alt, men vi holder på å flytte....så må vente 14 dager til...sukk:)....
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 ja men da har du jo noe å glede deg til jeg angrer på at jeg gjorde det så tidlig.. nå er det ingentng annet å gjøre enn å vente....BLÆÆÆÆ
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 jeg er 30 i dag og har vært sykemeldt lenge pga diabetes... alt er klart hos oss også og komoden (som er stoooor) er full av gutteklær. eneste som gjenstår er å hente vognen og bilsetet... holder på å gå på veggene... noen andre som har kjøpt klær?
Snurrepippen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2007 He, he, he.. Er litt der selv. Vi bor i 2. etg. i en tomannsbolig som vi holder på å gjøre om til enebolig. Kjøkken-oppussing fra bunnen av er i sving as we speak, så det som skal bli barnerommet er nå fortsatt stue.. Så sånne ting som babytøy-vask har jeg liksom måttet satt litt på hold. (Vi har en gutt på 3,5 år, så det meste er i hus da ;-) Har sikkert en million prosjekter knytta til oppussing, babyen som kommer i mars og bryllup i august, men jeg føler jeg ikke har NOE å finne på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå