Gå til innhold

Uke 33 - og super-rastløs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det liksom stoppet opp for meg igjen...

Hadde en sånn periode rundt uke 15/17 også, da det ikke skjedde noe spes...

Går og venter på permisjonen, kjeder meg i min 50% stilling på jobben.. Får bare småtteri-oppgaver (har forståelse for det altså, det er bare så KJEDELIG!). Skulle ønske tiden gikk litt fortere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er IKKE alene nei...

jeg gjør ikke en dritt,og er 32+6..

Skrevet

har jobbet som vikar på sfo, men nå orket jeg ikke mer, men tiden kan godt fly noen uker nå... er i uke 32.. det er så kjedelig å vente...

Skrevet

kjedekjedekjedekjede, blæh....er sykemeldt i uke 30, og jeg KJEDER meg. lillesøster har akkurat fått baby, og det hjelper ikke akkurat på. nå rykker det ekstra i livmora:)hehe.....hva skal vi gjøre? når skal dere begynne å gjøre klar baby-seng og sånt?

ha en fin dag:)

Skrevet

hehee..må le litt...

jeg har gjort klar senga,vogna,absolutt alt..

har ikke en DRITT å gjøre mer..har gjort alt..

Skrevet

Hehe, nyt jobben så lenge du kan, når ikke du jobber lenger, DA blir det kjedelig da.... :o)

Skrevet

jeg vil og gjøre klart alt, men vi holder på å flytte....så må vente 14 dager til...sukk:)....

Skrevet

ja men da har du jo noe å glede deg til :)

jeg angrer på at jeg gjorde det så tidlig..

nå er det ingentng annet å gjøre enn å vente....BLÆÆÆÆ

Skrevet

jeg er 30 i dag og har vært sykemeldt lenge pga diabetes... alt er klart hos oss også og komoden (som er stoooor) er full av gutteklær. eneste som gjenstår er å hente vognen og bilsetet... holder på å gå på veggene... noen andre som har kjøpt klær?

Skrevet

He, he, he.. Er litt der selv. Vi bor i 2. etg. i en tomannsbolig som vi holder på å gjøre om til enebolig. Kjøkken-oppussing fra bunnen av er i sving as we speak, så det som skal bli barnerommet er nå fortsatt stue.. Så sånne ting som babytøy-vask har jeg liksom måttet satt litt på hold. (Vi har en gutt på 3,5 år, så det meste er i hus da ;-)

Har sikkert en million prosjekter knytta til oppussing, babyen som kommer i mars og bryllup i august, men jeg føler jeg ikke har NOE å finne på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...