Gå til innhold

Hjelp!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ååååååå!!!!! hvorfor klarer jeg ikke å spise noen ting!?!? ingenting frister, INGENTING! ikke en saftig biff med bernaisesaus (som er min favoritt) engeng... sitter nå å prøver å spise noen rosiner liksom, er oppe i 5 stk:( Klarer så vidt å fungere, og skal på jobb nå klokken 4, og det føles ut som om klokka er 23 på kvelden... Noen som har råd eller tips?? Er såååå sliten!

 

sutreklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...ikke greit å ha det sånn nei...har hatt det sånn i ca 2 mnd nå...men vil bare minne deg på at det er viktig at du får i deg folat og vitaminer..viss du ikke tar det..så start med det i dag...det er utrolig viktig for både deg og barnet...

Husk en ting..barnet tar den næringen den trenger så ikke uro deg for det..men du derimmot blir sliten å trøtt for du har ikke næring..

snakk med legen din om det...men drikk vann og såis frukt da er du langt på vei vennen...

forresten er du langt på vei...??

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt det sånn i 2 uker jeg, da gir jeg all klagerett til deg som har hatt det sånn i 2 mnd!!!! hehe:) folat tar jeg, men ikke vitaminer, kansje jeg skulle kjøpt det i dag da... Er veldig plaget med halsbrann så har jo spist litt yougurt i ny og ne! men ellers ingenting... Vansklig når man er i full jobb:) Har forresten laget til en appelsin foran meg nå, bare pga svaret ditt, og en kopp varmt vann med sitron... en begynnelse! :) Er snart 8 uker på vei, har ikke gått opp for meg enda! du da kjære?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...