Kose-KU Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvilken type olje eller krem bruker dere? Noen flere som bruker matolje? Leste lenger nede her om en som gjorde det, og som mente at det var best og smøre når huden var våt. Flere som mener det? Vi bruker Natusanolje en til to ganger i uka ca. Noen ganger på huden etter bad i forbindelse med babymasasje, andre ganger noen dråper i badevannet. Har dere andre produkter å anbefalle eller er Natusan bra å bruke?
komplett familie Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Det som er viktig er at kremen ikke inneholder Parafin, for den tørker ut huden. Man kan bruke matolje, men det er jo litt lukt av det... Jeg har kjøpt olje på Body Shop som jeg bruker ved babymassasje og litt i vannet når vi bader. Ellers bruker jeg krem når vi har vært på babysvømming, eller når jeg ser at han har litt tørr hud
Kose-KU Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar Kanskje jeg også kjøper olje på Body Shop neste gang. Flere som vil skrive hva de bruker av oljer og kremer.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker olje sabamed eller babyline i vannet og smører med babyline kremen.
Tiddelidu Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker Babyline olje i badevannet, og a-crem i ansiktet. Kjøpte Babyline ansiktskrem også, men han ble nesten tørrere i kinnene av den, så jeg har gått tilbake til a-cremen. Nå er han kjempemyk igjen. Når han er sår i stumpen bruker jeg Babyline sink. Den har jeg hatt behov for kun to ganger i løpet av 5 mnd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå