Åleby Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette var utrolig spennende. Er 18+3 i dag og var på ordinær ul på sykhuset! Begge så helt perfekte ut, og satt og sloss, så det ut som. Vi fikk vite at det nesten 100% sikkert ble en av hver. Vi fikk t.o.m. bilde av guttens "greier". Det er helt utrolig, og vi er kjempeglade. Blir sykmeldt 100% allerede nå - mest fordi jeg har vært sjuk lenge og trenger å hente meg inn igjen. På en måte er det greit, men føler at jeg ikke får avsluttet jobben min ordentlig, og det er litt trist. Men, men. Dette er en flott dag, uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/
Steinbukk77 Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Så morro med en av hver da Det er så fint å se på barna på UL. Minn lille sprellemann så jeg på UL går. Er 11+4. Han lå og vinket til meg ) Helt sant asså.... GYnekologen syntes å se at han sa "hei mamma". Da lo jeg. Gynekologen min (ei dame) er helt super Fint for deg å bli sykemeldt, men skjønner godt at du synes det er trist å ikke få avsluttet på ordentlig måte. Slik ble det for meg sist, måtte bare overlate alt ansvaret med et medlemsblad som skulle i trykken til mennesker som aldri hadde gjort det. Men de fikk det til ) Og det får nok sikkert de på jobben til hos deg også. De ønsker helt sikkert at alt skal gå bra med deg, og barna dine i magen. Uansett da, om det skulle være slik at de ikke tenker på deg, så må du tenke på deg selv. God bedring. Pass på deg selv. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8055747
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Å så herlig å høre Åleby!! Undersøkte de noe livmorhals også? Vet ikke om de gjør det samtidig med UL eller om det er først rundt uke 20 de begynner å sjekk det med jevne mellomrom. Håper de ser hvilke kjønn det er hos oss også. Har litt på følelsen at det kan være en av hver hos også. Skal på UL den 8. feb. Da er jeg 18+1. Hvordan syk er det du har vært, hvis det er greit at jeg spør om det? Er litt spent på om jeg blir fortsatt sykemeldt. Jeg skulle jo begynne i 50% rett etter jul og den morran før jeg skulle reise på jobb, begynte jeg å blø. Fikk komme på UL samme dag, og de sykemeldte meg fram til UL. Skal avgjøre da om hva som skjer videre. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8060432
Åleby Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei MalinL Ja, det var ordentlig gøy i dag. Vi dro rett ut og kjøpte baby-tøy på salg. Vi har en jente på 2 1/2 fra før, så jenta må vel arve mye... Jeg har "bare" hatt ei kraftig influensa. Det er ikke over ennå, og jeg knasker paraceter som det skulle vært godteri og bruker nesespray som bare det. Er klar over at det ikke er bra, men hva skal jeg gjøre??????? Håper det retter seg over helga. Jeg har jobba 50% siden uke 10 - rett og slett fordi jeg ønska det. Har en ganske krevende jobb (lærer) så det var utrolig deilig å jobbe redusert. Kunne definitivt ønsket meg å fortsette med det, hvertfall til jeg fikk avsluttet på en ordentlig måte, men jeg trenger tid til å hente meg inn på, så det var ikke spørsmål engang, det. Jordmora på sykehuset sa at man normalt blir sykmeldt fra uke 20 - 22, så jeg synes det er litt rart om du skal friskmeldes for å jobbe 2 uker og så ut i full sykmelding igjen..... Når det gjelder livmorhals, undersøkte de ikke det. Tror ikke det blir gjort før hos lege i uke 24 eller noe. Jeg skal tilbake til jordmor om 2 uker, så nå blir det oppfølging annehver uke framover. Det er greit å bli passa på. Lykke til neste uke. Det hadde vært morsomt om vi kunne utveksle erfaringer underveis. Det er tross alt ikke så mange som er tvillinggravid rundt omkring. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8060830
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 3. februar 2007 #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Hørtes slitsomt ut med influensa. Jeg har vært heldig! Var bare litt forkjøla i jula. Jeg håper egentlig at jeg slipper å begynne på jobb igjen. Innen jeg har klart å oppdatere meg på alt det nye som har skjedd, så blir jeg vel sykemeldt igjen. Liten vits ja. Blir jo kjedelig å gå hjemme, men håper jeg kan reise å besøke ei venninne før jeg blir alt for diger. Hun har ei lita tulle som ble født i oktober Men må se ann formen. Den varierer fortsatt voldsomt fra dag til dag. Greit å utveksle erfaringer ja. Jeg har så vidt begynt å se på vogner. Synes det er kjempevanskelig. Mayla har kjøpt Emmaljunga city cross og mener den er veldig bra. Men alt blir så mye vanskeligere når det skal være til tvillinger synes jeg. Har dere handlet vogn? Håper på å suge til meg masse info fra deg Jeg er jo helt fersk i dette gamet. Du er jo mamma og vært igjennom utstyrs-shopping før Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8070079
Åleby Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei igjen MalinL. Måtte bare svare med en gang, jeg. Er alene hjemme i dag, og det er utrolig deilig. Er ikke helt i form, så jeg har lagt lenge, men nå prøver jeg å rydde litt. Med et lite og et stort barn"mann" i hus blir det mye rydding. Jeg har også gruet meg til å gå hjemme, men akkurat nå ser jeg lysere på det. Snakka med legen min i går, og som han påpekte er det ingen grunn til at jeg ikke kan tilbringe tid der likevel. Da ble jeg litt lettere til sinns. I tillegg kan jo man shoppe baby-tøy, vindus-shoppe, prøve å trimme litt (har lagt på meg:-((((() i overkant mye synes jeg), og se på alle de lærerike tv-seriene som går på dagtid.... Det er vel viktig å samle krefter nå når vi kan. Vi har bestilt vogn. Vi sliter alltid med å bestemme oss, vi - om det er hvor vi skal spise, hva vi skal ha til middag, you name it - og sist holdt vi på i laaang tid før vi endte opp med utgangspunktet. Brio. Det blir det ikke denne gangen. Vi kjøper teutonia s4 fordi vi synes den ser bra ut og var lett å trille. Emmaljunga sin er sikkert helt super den også, men jeg syns den virka litt tung - akkurat som brio. Men mest av alt var det fordi den var så billig på baby-shop. 4200,- Da må du riktignok kjøpe bager, trekk og alt utenom, men det må du vel med de andre også. Nei - nå skal jeg gå og rydde litt til før de kommer hjem. Ha en riktig fin helg, så snakkes vi. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8070640
Marit 75 Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Så gøy da Jeg ser virkelig frem til jeg skal på UL. Skal ikke før 21. februar og jeg føler det er VELDIG lenge til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8082583
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 5. februar 2007 #8 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Åleby! Ser du også på alle de lærerike tv-seriene på dagtid hi hi Vi har heldigvis ikke så mange kanaler ellers hadde det nok blitt virkelig ille. Jeg må bare le, for det er ett talk-show på tv-norge jeg ikke klarer å se på nå. Blir bare kvalm. Så nemlig på det i den værste kvalmeperioden min Utrolig hva mann kan forbinde ting med... I helga har jeg lest litt om Emmaljunga og Teutonia og jeg heller faktisk mer og mer over på Teutonia. Tror den er mye større inni, selv om den er like brei som Emmaljunga sin. Nå har jeg ikke sett Teutonia live, så må nok i butikken og studere den nøye. 4200 var veldig billig synes jeg. Tror kanskje vi kjører en tur til Sverige og kjøper hvis vi ikke finner noen gode tilbud i Norge da. Nå begynner det å nærme seg UL. Har nedtelling Håper formen er bedre og at du ikke kjeder deg alt for mye når du går hjemme. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8091494
Marimarei Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei kjære deg. Og så utrolig morro dette var - tenk en av hver. Godt at alt så bra ut, det er så godt å få bekreftet det. Ta godt vare på deg selv og babyene dine nå. Viktig at du kommer deg igjen og at du blir frisk nå. Hvil deg, og kos deg med magen din. Selv skal jeg på UL på torsdag, gleder meg masse - selom jeg alltid er litt bekymret før slike kontroller. Men får håpe det går bra. Er i form om dagen og jobber nå 80 %.Ble satt opp fra 01.01.07 pga mye å gjøre Glad for det, blir det jo litt mere penger nå, og i permisjonsstiden. Tenke på en ting. Når barna deres har kommet og vår baby har blitt født hadde det vært veldig hyggelig å treffes en gang, slik at vi kan hilse på de barna som ble satt inn samtidig med vår baby. Kunne det ha vært noe tro?? Vi snakkes snart igjen da. stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8055581-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-8106109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå