Gå til innhold

er herqules-vogner noe dritt? eller er det bare det at ingen vet om de...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes egentlig disse vognene er fine/tøffe. lune og gode virker det som. (har ikke den selv, men kjenner noen som har den).

har nå sett på en ny type de har, RADIUS. synes den er litt tøff, og ser enkel og god ut å trille! ringt alle butikker som har herqules, men ingen har denne vogna, så de aner ikke str...

dumt å bestille uten å ha sett???

eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg triller selv en herqules raptor 6spinn. Syns alle herqulesvognene er digg! Kjempegod vogn:) Lun, stor liggeflate, stabil, Supergod kalesje som kan trekkes langt frem og gjør vogna ordentlig lun i grisevær.

Har sett radius og synes den ser genial ut. Vet ikke mål, men butikker som selger herqules BURDE nå kunne forhørt seg for Deg! Er nå bare en tlf for dem!!

Jeg har bestilt den paraplytrilla i herqules usett. Den som heter rally. Er veldig spendt!

Siden butikken jeg bestilte fra ikke førte merket lengre så måtte jeg forhåndbetale. Prøv å si du vil forhåndsbetale hvis de bestiller den for deg. Kanskje de er mer service innstilt da?

Hva er pris på den radiusvogna?

På nettsiden til herqules kan en sende direkte mail kanskje? Tror alle herqules vognene er solide og gode. Jeg hadde ikke stussa på å bestilt:)

Skrevet

hvor lang liggeflate er det på den rally-vogna, vet du det?

hvor bestilte du? eneste butikken i nærheten her er på lillehammer. hun sa hun kunne bestille om jeg ville ha. aner ikke om jeg da måtte forhåndsbetale...

den er skikkelig tøff, og er den stor nok for en på snart 2 år, så er den midt i blinken for oss!

har teutonia s3, så den er sikkert hakket mindre enn den, tror du ikke?

Skrevet

pris: 3850,- mener jeg hun sa i telefonene...!

Skrevet

Aner ikke lilggeflate på rally.. Men hvis en ser på siden deres og ser på bildet av vogna hvor selefestet er så ser det nå bra lang ut! Jeg sammenligner med den vogna jeg har og håper det er noenlunde det samme i rally. I 6-spinnen min er det liggeflate på snart 90cm og ryggen er ca 40-42cm. Vet ikke om det er sånn på alle vognene.

Jeg bestilte rally i Baby comfort på Moa (Ålesund) Den kosta 1995,- med regntrekk og fotpose.

Fotpose følger med radiusen og:) Veldig praktisk! Kan brukes på alle herqulesvognene!

Tror Radius er ett godt kjøp!

Skrevet

Herqules er et søsterfirma av Emmaljunga, så tror nok ikke de er noe dritt nei..! :-) Men det er bare å prøve den, så finner du det ut ;-)

Skrevet

ser for meg at denne vognen jeg vil ha er sånn ca på str med den city jet eller hva den heter, til emmaljunga. noen som har den og kan si sånn ca str på BARNA som passer i den???

dumt å kjøpe den, også viser det seg at den er for kort, at beina er for lange eller noe...

har veldig veldig lyst på denne jeg altså! samboeren min synes også den ser helt KNALLGOD ut! hoho! :-)

Skrevet

Vi kjøpte Herqules Raptor 6 twin i dag, robust og god vogn, lett å trille og vi er veldig fornøyde! Gleder oss til å ta den i bruk=)

Skrevet

vi har razor vi.. den erknall god til gutten på 2 år. Vi hadde en somo duo vogn når han var liten,men jeg kunne aldri tenke meg å gå tilbake til en sånn vogn igjen. herqules er så solid og kraftig.Vi har bestemt oss for å kjøpe sånn hardbag til den vogna vi har så får bayen den. bagen kostet bare 1395 synes ikke det var ille. softbahene ynes jeg ser så slafsete ut. er jo så lett også med disse vognene, bare å klikke av hele setet på vogna og sette på hardbagen istedet.

den rally vogna ser jo knall tøff ut også.

for de som ikke vet et så kan dere se de ulike vognene i forskjellige farger og med tilbehør på http://www.herqules.com/index_se.htm

Skrevet

takk, det er kjekt å vite hva andre mener om disse vognene også!

kjenner noen som har den raptor3 vogna... tøff den, men jeg greide da neimen ikke å slå den sammen. hehe!

vi kommer nok til å kjøpe den RADIUS-vogna vi da... tror den er bittelitt mindre enn spirit s3`en, så den kan være kjekk å ha med seg i bilen når vi skal hit og dit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...