Gå til innhold

forskjellig resultat på kinesisik fødekalender???

Susi og prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk også det... På meg stemte den på babyverden. For jeg får nemlig en gutt. Var 20 år i september og da ble gutten vår unnfanget. Ingen tvil om at jeg har en gutt i magen =) Alle andre jeg kjenner stemmer også den på babyverden. Ingen stemmer med denne på BIM...

denne her inne stemmer på mine to gutter, på babyverden skulle begge guttene mine hvert jenter:-) Nå sier bim jente og babyverden gutt, så dersom det blir jente nå ( noe jeg ikke vet), så har bim stemt på alle mine, og babyverden hatt feil alle gangene:-)

Annonse

På meg stemte både den på bim og den på babyverden forrige gang - denne gangen viser de forskjellig...så da får vi se hvilken som er rett;o) Uansett tror jeg ikke noe på det...er jo mannen som bestemmer kjønnet + at det er jo faktisk 50-50 å treffe riktig da...men det er jo gøy med sånne myter:o)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har tre gutter. For meg så stemmer både babyverden og bim sin kinesiske fødselskalender på alle tre! Nå venter jeg nr 4 og begge kalenderne sier jente. (Noe også tre UL sier). Blir likevel spennende i mai, siden min intuisjon sier gutt nr 4.

• 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...