Gå til innhold

mye maserier/falske rier, stressende for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes å ha lest et sted at mye falske rier/maserier er stressende for babyen. noen andre som vet om dette stemmer? jeg har hatt det nå nesten døgnet rundt i en uke og nurket er blitt veldig rolig.

kjenner bevegelse hver dag, men veldig veldig lite i forhold til tidligere. kan dette "stresset" fra falske rier gjøre at nurket blir roligere?

er 38 fullgåtte uker i morgen....

Skrevet

37 fullgåtte uker er du vel i morgen?=)

Men jeg håper virkelig ikke det stresser babyen for mye for da synes jeg synd på jenta mi for jeg ligger hele nettene med falske rier!!

Skrevet

termin.08.02.07-venter jente:) :

Nope, hun er faktisk 38 fullgåtte uker i morgen. Jeg har termin samme dagen, så er i min 38 uke nå. Begynner på uke 39 i morgen.

Til HI:

Jeg tror egentlig ikke at kynnere/maserier skal ha så veldig mye å si for babyen, med mindre den ikke har det godt (er svak eller noe).

Viss du har kjent lite liv i det siste, ville jeg ha kontaktet føden og fått målt blodgjennomstrømmingen i navlestrengen. Bare sånn for sikkerhets skyld !

Skrevet

Hmm...jeg har lagt inn to terminer for de på sykehuset mente først jeg hadde termin 19.02.07 å da står dette inne på babyverden : I dag er det fredag 2. februar, og du er 37 uker og 6 dager ut i svangerskapet.

Men samme det - terminen min er nå 8!

Sorry =))

Skrevet

takk for svar:)

jeg ringte opp og de ba meg komme inn. føler meg liksom litt småhysterisk siden jeg var inne til sjekk pga lite liv for 5 uker siden også.

etter det har jo hun vært full i baluba, men nå siden maseriene eller hva det nå heter begynte sist helg, så har hun vært så rolig.

da reiser jeg på kk. gir en oppdatering når jeg er tilbake.

Skrevet

allt var som det skulle være:) hadde knapt blitt koblet på sparketesten før hun begynte å sparke:) hjertelyden var helt fin, og det var masse bevegelse. mesteparten kunne jeg ikke kjenne selv, så hun ligger nok bare slik at jeg ikke kan kjenne det skikkelig. de målte blodgjennomstrøming og allt var supert:)

snuppa er nå ca 3200 gram, så nå må hun gjerne komme for min del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...