Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en UTROLIG lekker spesialutgave av One Tree Hille som det er begrenset anntall igjen av og vi har så falt for vognen! Jeg er jo bare 13 uker på vei... Men så er det slik at man har full returrett på vognen hvis man får flere enn 1 eller noe skjer... Når tenker dere å gå til innkjøp av barnevogn? Har dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en vogn du bare vil ha og det bare er igjen noen få av den, hadde jeg tatt sjansen på å kjøpe.

Vi har vogn fra sist gang, men da kjøpte vi ganske tidlig vi også... Rundt uke 22-23 tror jeg (litt senere enn deg da) Men det var folk rundt oss som reagerte på at vi kjøpte så tidlig...

Skrevet

Jeg kjøpte for 2 uker siden og er i uke 23 nå. Drømmevogna var på salg, så det var bare å benytte sjansen!

Skrevet

jeg kjøpte vogna vår da jeg var i uke 13...men jeg kom over et kjempe bra tilbud så kunne ikkje la vær heller..

jeg fikk beskjed om at det er full retur rett med penger tilbake=)

Skrevet

Vi kom over ei kombi simovogn (som jeg ønsket meg) på salg i Barnas Hus til 40% sparte jo masse på å kjøpe den nå da, selv om jeg bare er i uke 15. Vi har bært den opp på loftet i eskene :) Så vi var jo veldig tidlig ute da, men garantien gjelder fra termin så vi tok sjansen.... Så nå håper jeg jo at alt skal gå vår vei :)

Skrevet

Vi kjøpte i uke 15 vi!

Barnas Hus har i hvertfall en sånn ordning at dersom noe går galt i svangerskapet så får du levere tilbake det du har kjøpt, uansett hvor tidlig du kjøpte det! Får også byttet dersom det skulle være flere der inne!

Skrevet

Vi kjøpte oss vogn for et par uker siden, var da 17 uker på vei...noen synes sikkert det er tidlig, men vi hadde penger da, er begge studenter og hadde nettopp fått storstipend-og da er man jo så riiiik plutselig;) kjøpte den brukt da så har ikke noe bytterett på den...men jeg tenker sånn: at dersom det skjer noe så får vi alltids solgt vognen igjen, og desuten så kan det jo skje ting med barnet under fødsel og etter at det er født også, men man kan jo ikke la være å kjøpe ting til barnet fordet?? Vi synes det er veldig greit å kjøpe litt ting underveis, for det første blir graviditeten mer virkelig samtidig som man får delt opp kostnadene over tid...er jo veeeldig mye som trengs så;) Vi fikk også akkurat den vognen vi ville ha, i rett farge til en billig penge. Så jeg ville kjøpt den vognen dere har sett på hvis jeg var dere!! Særlig når dere har returrett på den:)

Skrevet

Masse svar! Takk,,, ohh... det kribler i kroppen.... Tenk å kjøpe BARNEVOGN! Skal ikke ta helt av, men det har jo dukket opp noe som har interessert oss begge...og som er midt i blinken! Vi får heller gjemme den vekk i boden og ikke si det til noen. Men det er jo slik at det alltid er noen som har noe å si... Shit i det:) Tror vi går for vognen jeg... ;D

Skrevet

Vi kjøpte vogn for en uke siden, og er i uke 22 :)

Skrevet

hei! jeg kjøpte barnevogn igår,fordi de har så få leveringstider i året av den vognen vi vil ha,så jeg slo til...bedre og kjøpe litt og litt for det er tross alt dyre ting:)lykke til!

Skrevet

vi kjøpte vogn for flere uker siden og jeg er bare 11+4 eller 11+2,men vi slo til mens det var salg. Usikker på om det ble flere salg,så da var det like godt å slå til. Sparte mange tusen på det. Kjøpte simo kombi

Skrevet

Hvor mye betalte du for Simo Kombien da?

Skrevet

Jeg syntes du skal føle på det selv jeg. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt den. Iallfall hvis det er den du vil ha. Vi kjøpte selv seng, vogn og stellebord med tilbehør i uke 16, fordi vi fikk et kjempe tilbud. Mange syntes det var veldig tidlig, men man må gå litt etter lommeboka også. Iallfall må vi det. Gjør det du føler er best du.

Skrevet

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente til etter den ord. UL, men så hadde de så mange gode tilbud i rojula, så jag kjøpte jeg.

Hadde UL 9 januar og alt var heldigvis bra med den lille, nå står vogna i kjelleren og venter på sin første tur i juni.

Du må nesten føle på det selv. Med førstemann kjøpte jeg ganske tidlig, men tok den ikke med hjem, de oppbevarte den på lageret i butikken (bittelittegrann respekt for gammel overtro har en jo)

Skrevet

Vi kjøpte faktisk vong når jeg var i uke 10!!! Men vi kom over et knallkjøp, så vi tenkte at hvis ting ikke går bra, eller det er 2:-D så kan vi jo bare selge igjen!

Skrevet

Det er vel bare å kjøpe... Som dere sier har man retur eller så får du alltids solgt den. Vi kjøper brukt simo kombi 05 mod til 2000 kr. Helt greit.

Skrevet

Nå er den kjøpt! :D Og vi er kjempefornøyd! De hadde ikke mange igjen av designet, så det er godt å ha den i hus! Bare om å gjøre å ikke ta den frem for ofte slik at vi blir lei den :)

Skrevet

Du må legge ut bilde av den vogna Pingelinda =) må se hvordan den ser ut! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...