Gå til innhold

Andre som ønsker seg november evt desemberbarn?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt etter at det er så mye fokus på å ikke ønske seg sentårsbarn...og jeg har kommet fram til at jeg faktisk vil ha det jeg!

Det vil på mange måter være helt topp for oss, dersom vi skulle være så heldige da at vi får det til og spiren sitter, å få barn sent på året i 2007.

Mange grunner til det...

Har en fra før, født i 2004 - kjekt med tre skoleår mellom dem.

Hadde vårbarn sist, spennende med vinterbarn denne gangen.

Fint å være litt mer ship shape som mamma til våren og sommeren.

Ønsker raskest mulig, og da er jo nov og des neste to muligheter.

Har ikke så mye tid å miste, da jeg ønsker tre barn om mulig.

Kjenner at det ikke betyr noe som helst for oss med sentårsbarn. Det handler jo alt om hvordan vi tilrettelegger og er bevisst at vi har et barn som er født sent på året.

Ang. bursdager så er det jo ikke verre enn å etablere en halvtårsfeiring på sommeren, eller feire navnedagen litt heftig for akkurat det barnet.

Andre som ønsker vinterbarn?

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg barn når som helst............ gjerne novemberbarn. Mistet i MA i fjor og hadde da termin i november, har ikke klart å få ny spire enda, så kanksje det blir november i år i stedet... krysser fingrene for det :)

Annonse

Annonse

Jeg har en gutt som ble født i November 2005 og jeg syns det var en utrolig koselig tid å ha en liten baby på, spesiellt med tanke på julen - den ble helt spesiell med en så liten en. Ja takk, så gjerne en til på den tiden!!

Jeg vil gjerne ha et november- eller desemberbarn! Nå er jo alt håp ute om et oktoberbarn... Bryr meg egentlig ikke om hvilken årstid barnet blir født, har bare lyst til å bli gravid snart! Etter som jeg skjønner er jeg kke helt alene om det.....

Lykke til alle sammen, håper det blir mange novemberbarn!!!

Jeg er selv født i desember og liker den måneden, så jeg skjønner ikke hvorfor folk ønsker å velge det vekk... men nåkan man ikke alltid bestemme når man vil bli gravid heller da, så enda en grunn til at jeg ikke skjønner at folk gjør det. Husker denne diskusjonen ifjor og da var det så mange som skrev at det må være helt forferdelig å ha bursdagi desember...men hva er så gale med det?

Så stå på alle som prøver nå!!!!

jeg vil ha vinterbarn... Har et desember-barn fra før, så ideelt sett vil jeg helst ha i oktober (ikm i helgen) eller november.. Ellers blir det litt stress i denne julen, med bursdag til eldstemann, og jul osv... Men jeg hopper ikke over en pp av den grunn altså, blir jeg gravid med enda en desemberbaby, så skal jeg juble like mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...