Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Igår kveld vinka hun tilbake når vi vinka, å idag gjør hun det ennå ! Å så stolt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Det gleder jeg meg sånn til Sigurd klarer også! Og til han strekker armene mot oss. Kan det ikke bare skje snart, da? Blir utålmodig!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Vi øver og øver, men har ikke skjønt det helt enda... eller dvs, hvis vi virkelig legger godsida til så kan det av og til forveksles med at hun prøver å spille på slurva da ;-) Nei, hun får bare ta den tiden hun trenger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Så bra! Det går fort ja.For ei uke siden sa jeg at Simen var langt fra å klappe, og i går gjorde han det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Oj, det var tidlig! Ingen tegn til vinking her, eldste snuppa vinket ikke før hun nærmet seg et år hvis jeg husker helt rett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå