Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fra trondheim her? jeg har akkurat flyttet hit og skulle gjerne møtt noen "kolleger":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på slump borti profilen din,tresse fødeklar,jeg har også tvillingergutter ( 8 år ,og jeg og venter en gutt til -å bor på heimdal,vel i nærheten da..:o)

Skrevet

Så gøy! Mine er 4,5 år, og de er så spente på å få en lille bror:) Kommer å spørr hver morgen om han ikke kommer snart..hehe

Skrevet

Ja,de er vel så små ennå at de ikke har heeelt tidsbegrep :o) Mine syns kanskje at mamma snakker og er LITT for mye opptatt av babyen de da :o) Men, til deg som egentlig startet denne tråden :hvor i trondheim bor du og er du langt på vei ? Velkommen te trøndelagen da!!

Skrevet

bor på dragvoll, men flytter til moholt om 2 uker. pleier dere å gå på bim-treff? jeg er 29 år, og venter min første:)

dere?

Skrevet

Jeg å er trønder, bor i buvika og skal ha nr 3 den 23 februar. har ennå ikke vært på noe treff men kunne gjerne tenkt meg det før lille gutt kommer:) Er 30 år

Skrevet

Heeeiaa!!! Er ifra Trondheim ja!! Så kos at vi var så mange her nå. Har termin 13. mars jeg, og vi bor på byåsen

Skrevet

Vær hilset! ;-)

Bor også i Trondheim. Nærmere bestemt på Risvollan... Ikke lange kjøreturen unna Moholt.. :)

Er 27 og venter vårt første felles barn (sambo har ei datter på snart 6 år). :)

Skrevet

Heia.

Jeg er 28 år, bor på Byåsen og venter nr 3.

Skrevet

Hei :)

Jeg er 27, venter nr 1 (forhåpentligvis snart:)) og har nettopp flyttet fra Lademoen ut til TIller. *fine, stoooore, grønne hus*

Skrevet

så mange:)

deltar dere alle på bim-treff eller?

god helg:)

Skrevet

Jeg er også her :-) Venter min første, rett før jeg selv runder 27 :-D

Skrevet

Hvis du ser under BIM-treff i menyen til venstre her, så pleier det å poppe opp treff for Trønderjentene både nå og da :-)

Nå var det vel et i forrige uke, så det er mulig det ikke er noen der nå? Men man kan jo starte en ny tråd ;-)

Skrevet

Hei!! er 26 og venter den første nå 16 feb...går bare og venter nå;) er egentlig nordlending men bor her i trondheim på byåsen. Har vært med på en del bim treff og det har sålangt vært veldig koselig!!

Skrevet

hei

er 30 år og bor i bjørndalen. terming 14.feb med første! er opprinnelig fra bergen og har bodd her i ca 1,5år.

bim-treff er artig. totalt fremmede mennesker skravler i vei som gamle kjente etter bare noen minutter.

Cecilie

Skrevet

Hei! Jeg bor også på Heimdal og venter nr 3.

Ble nysgjerrig på deg cecilie, siden du skriver du bor i bjørndalen.. det er vel like ved meg det?? Bor på "Bjørndalen gård".. :)

Skrevet

Hmm... Det er kanskje ved Bjørndalsbrua??

Skrevet

He-he,jeg bor "under" Bjørndalsbrua på en måte..

Skrevet

Æ bor på Lade :) E opprinneli fra Steinkjer, men flytta te Tr.heim i 2000.

Vente vårt første nurk i starten av april.

Skrevet

Under brua??? Er det du som er trollet??? :-o

Skrevet

heisann, jeg venter nr 3, 14 mars og har også vært med på en del bimtreff. Anbefales :) Spent på hvem av dere som dukker opp neste gang :)

Skrevet

Skal det bli noe før vi føder, så må det vel settes opp noe snart eller hur?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...